نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

امیلیا کلارک و هنری گلدینگ به جمع بازیگران فیلم Last Christmas اضافه شدند

کمپانی یونیورسال پیکچرز از اضافه شدن امیلیا کلارک و هنری گلدینگ به جمع بازیگران فیلم Last Christmas، جدیدترین فیلم پل فیگ خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگران فیلم Last Christmas (آخرین کریسمس) تایید و معرفی شده‌اند. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، امیلیا کلارک، بازیگر نقش دنریس تارگرین در سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) و هنری گلدینگ، بازیگر فیلم Crazy Rich Asians (آسیایی‌های خرپول)، اولین بازیگرانی هستند که به این فیلم کمدی اضافه شده‌اند. هنوز خلاصه داستان فیلم Last Christmas منتشر نشده است، اما طبق توصیفات منتشر شده از آن، اتفاقات فیلم در شهر لندن جریان دارد و به یک فیلم کمدی عاشقانه که در تعطیلات جریان خواهد داشت، توصیف شده است.

Henry Golding

اما تامپسون که بیشتر به‌عنوان بازیگر شناخته می‌شود و برای نوشتن فیلمنامه فیلم Sense and Sensibility (عقل و احساس) برنده جایزه اسکار شده است، به‌همراه برایانی کیمینگز، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Last Christmas را بر عهده دارد. تامپسون در حرفه بازیگری ۴ بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده که یک بار نیز موفق به دریافت این جایزه به‌عنوان بازیگر نیز شده است و به‌عنوان تهیه کننده نیز در این فیلم حضور دارد. فیلم Late Night (آخر شب) و قسمت فرعی فیلم Men In Black (مردان سیاه پوش)، فیلم‌های بعدی تامپسون هستند که در آن به ایفای نقش خواهد پرداخت. همچنین او به‌عنوان صداپیشه در فیلم The Voyage of Doctor Dolittle (سفرهای دکتر دولیتل) با بازی رابرت داونی جونیور و انیمیشن Missing Link (لینک گم شده) نیز حضور دارد.

کارگردانی فیلم Last Christmas بر عهده پل فیگ خواهد بود که بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون ریبوت فیلم Ghostbusters (شکارچیان روح)، فیلم Spy (جاسوس)، فیلم The Heat (مخمصه) و فیلم Bridesmaids (ساقدوش‌ها) شناخته شده است. او همچنین پیش از این در فیلم A Simple Favor (یک لطف ساده) که جدیدترین فیلم وی است و به‌تازگی اکران شده، با هنری گلدینگ همکاری کرده بود. کلارک پس از پایان کارش در سریال Game of Thrones، به دنبال گسترش فعالیتش در دنیای سینما است. او امسال فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) را در کارنامه خود داشته و در فیلم Above Suspicion نیز به ایفای نقش پرداخته است.

هنوز تاریخی برای اکران فیلم Last Christmas اعلام نشده است، اما به‌زودی مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم آغاز خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده