نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۴

کاساندرا جین امل به دنیای تلویزیونی Arrowverse پیوست

کاساندرا جین امل، همسر واقعی استیفن امل به‌تازگی به جمع بازیگران دنیای Arrowverse پیوست و قرار است نقش همسر شخصیت مستر فریز یعنی نورا فرایز را ایفا کند.

براساس گزارش‌های اعلام شده، کراس اور دنیای تلویزیونی Arrowverse (ارو ورس)، امسال قرار است کمی تمرکز خود را روی شخصیت بت وومن و همچنین معرفی اجمالی او بگذارد. حال به نظر می‌رسد که به خاطر همین جریان، ما می‌توانیم شاهد حضور شخصیت‌های نام‌آشنایی از شهر گاتهام باشیم. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کاساندرا جین امل به‌تازگی به جمع بازیگران این دنیای تلویزیونی پیوسته و قرار است نقش نورا فرایز، همسر مستر فریز را ایفا کند. متاسفانه بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر به طور رسمی تایید کرد که خودِ مستر فریز در این مجموعه حضور نخواهد یافت؛ پس این موضوع را که احتمالا او شخصیت منفی بزرگ امسال می‌شود، به طور کل فراموش کنید.

البته این احتمال وجود دارد که حضور شخصیت نورا، راه را برای ظاهر شدن و حضور مستر فریز آماده کند تا او بتواند در سریال Batwoman (بت وومن) که مدتی است ساخت آن برنامه‌ریزی شده، حضور یابد. اگر این اتفاق رخ دهد، خیلی هیجان‌انگیز می‌شود که ببینیم که چند شخصیت آشنای دیگر به این دنیای تلویزیونی می‌پیوندند. لازم به ذکر است که شخصیت لوئیس لین شب گذشته به این کراس اور اضافه شده است. از طرف دیگر هم ما می‌دانیم که تایلر هوچلین در نقش شخصیت سوپرمن قرار است با گرین ارو و همچنین شخصیت فلش، متحد شود و با یکدیگر تیمی را تشکیل دهند.

پیش از این، کاساندرا جین امل در آثاری مانند سریال Hart of Dixie (هارت آو دیکسی)، سریال CSI: NY (سی اس آی: نیویورک)، سریال Mad Men (مد من) و سریال One Tree Hill ایفای نقش کرده است.

نظر شما درباره حضور کاساندرا جین امل در نقش نورا فرایز چیست؟ به نظر شما می‌تواند عملکرد خوبی در این نقش داشته باشد؟


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده