نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹

اولین تصویر رسمی فیلم جوکر منتشر شد

تاد فیلیپس، کارگردان فیلم Joker اولین تصویر رسمی از شخصیت جوکر با بازی واکین فینیکس در این فیلم را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی از فیلم Joker منتشر و فیلمبرداری و تولید این فیلم رسما آغاز شده است. واکین فینیکس قرار است نقش شخصیت جوکر را در فیلم مستقل این شخصیت بازی کند و کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه آن بر عهده تاد فیلیپس، کارگردان فیلم The Hangover خواهد بود. حال فیلیپس اخیرا تصویری را در صفحه رسمی خود در اینستاگرام منتشر کرده است که در آن شاهد اولین تصویر رسمی از شخصیت جوکر در این فیلم هستیم. در این تصویر شاهد یک نسخه متفاوت از شخصیت جوکر هستیم که در واقع هیچ یکی از نماد‌های این شخصیت از جمله پوست سفید رنگ، لباس مشهور آن یا ظاهر دلقک مانند این شخصیت دیده نمی‌شود. او همچنین تایید کرد که جوکر در این فیلم آرتور فلک نام دارد و حال باید دید که آرتور در طول فیلم به یک جوکر تمام عیار تبدیل خواهد شد یا در نهایت تنها قرار است شاهد یک نسخه متفاوت از این شخصیت شرور محبوب دنیای دی سی (DC) باشیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Joker

علاوه بر این، فیلمبرداری و تولید فیلم Joker نیز رسما آغاز شده و تصاویری نیز از محل فیلمبرداری و تولید این فیلم منتشر شده است. در این تصاویر که توسط وب‌سایت جاست جرد منتشر شده، شاهد حضور واکین فینیکس هستیم که در حال صحبت و شوخی با یک نفر که لباس دلقک سیرک بر تن دارد، است، اما جزئیات بیشتری در مورد این صحنه منتشر نشده است. همچنین ظاهرا این صحنه در مقابل ساختمان Amusement Mile که یک ساختمان مشهور در دنیای کامیک است، قرار دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

با اینکه داشتن نام برای جوکر در فیلم مستقل این شخصیت اتفاق عجیبی نیست، اما باید دید که طرفداران این شخصیت به‌خصوص طرفداران دنیای کامیک چه واکنشی به این موضوع خواهند داشت. واکین فینیکس در نقش آرتور فلک ملقب به جوکر، رابرت دنیرو در یک نقش مهم، زازی بیتز در نقش یک مادر تنها، مارک مارون در یک نقش نامشخص و فرانسیس کانروی در نقش مادر جوکر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Joker حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Joker به کارگردانی تاد فیلیپس، قرار است در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده