نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۲

روبن فلیشر از دنباله فیلم Zombieland می‌گوید

روبن فلیشر، کارگردان دنباله فیلم Zombieland به‌تازگی در مورد این فیلم که سال‌ها طرفداران منتظر انتشار آن بودند، صحبت کرده است.

روبن فلیشر که بیشتر برای کارگردانی فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) شناخته می‌شود، مدت زیادی است که در حال کار روی فیلم Venom (ونوم) است و با نزدیک شدن به زمان اکران این فیلم و پایان مراحل پیش از تولید آن، به نظر می‌رسد که او سرانجام زمان کافی برای حضور در پروژه دنباله فیلم Zombieland را پیدا کرده است. اوایل امسال بود که سرانجام کمپانی سونی پیکچرز به ساخت فیلم Zombieland 2 (سرزمین زامبی‌ها ۲) چراغ سبز نشان داد و این فیلم مورد انتظار که قرار است در دهمین سالگرد قسمت اول اکران شود، برای اکران در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۹ مهر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. حال به مناسبت نزدیک بودن به زمان اکران فیلم Venom، فلیشر مصاحبه‌ای را با وب‌سایت فندنگو انجام داده است. زمانی که از او در مورد دنباله فیلم Zombieland سوال پرسیده شد، فلیشر در جواب گفت:

در واقع ما در حال حاضر کار روی دنباله فیلم Zombieland را آغاز کرده‌ایم و من در مورد آن هیجان‌زده هستم. من بررسی و کار روی استوری بورد را آغاز کرده‌ام و همچنان نیز ادامه دارد و همچنین قرار است رویای کار دوباره با این بازیگران به حقیقت بپیوندد. این واقعا هیجان‌انگیز است که شما در مورد این فیلم و کار کردن دوباره با وودی، اما، جسی و ابیگیل و به حقیقت پیوستن این رویا، شروع به فکر کردن کنید. ما در مراحل اولیه تولید هستیم، اما یک فیلمنامه فوق‌العاده را در اختیار داریم و ما قصد داریم فیلمبرداری این فیلم را در ماه ژانویه سال آینده (دی یا بهمن امسال) در جورجیا آغاز کنیم.

Zombieland

در حال حاضر اطلاعات زیادی از دنباله فیلم Zombieland در دسترس نیست، اما می‌دانیم که زمان زیادی از اتفاقات فیلم اول گذشته و شخصیت‌های اصلی فیلم که تالاهاسی، کلمبوس، ویچیتا و لیتل راک نام دارند، احتمالا بسیار متفاوت‌تر از قسمت اول خواهند بود. زمانی که از فلیشر در مورد حضور بیشتر زامبی‌ها در فیلم Zombieland 2 پرسیده شد، او در جواب گفت:

بله. منظور من این است که ۱۰ سال از اتفاقات فیلم اول گذشته است و چه کسی می‌داند که در این مدت دنیای فیلم چه تغییراتی کرده و اکنون چه شکلی است؟

Ruben Fleischer

با نزدیک‌تر شدن به زمان شروع فیلمبرداری و تولید دنباله فیلم Zombieland انتظار می‌رود که اطلاعات بیشتری که باعث افزایش هیجان طرفداران شود، از این فیلم منتشر شود. جسی آیزنبرگ در نقش کلمبوس، وودی هارلسون در نقش تالاهاسی، اما استون در نقش ویچیتا و ابیگیل برسلین در نقش لیتل راک، برای نقش آفرینی دوباره در فیلم Zombieland 2 باز خواهند گشت و حضور بازیگر دیگری در این فیلم هنوز تایید و اعلام نشده است. همچنین مانند قسمت اول، پال ورنیک و رت ریس، وظیفه نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Zombieland را نیز بر عهده دارند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده