نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵

سریال Mayans MC رکورد شبکه FX را شکست

قسمت اول سریال Mayans MC توانست رکورد تعداد بیننده افتتاحیه یک سریال در شبکه FX را بشکند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Mayans MC (مایانز ام سی) شروع بسیار موفقی داشته است. پخش این سریال که در واقع اسپین آف سریال Sons of Anarchy (پسران آنارکی) محسوب می‌شود، از روز سه‌شنبه هفته گذشته آغاز شده است. حال به نقل از وب‌سایت ددلاین، این قسمت با استقبال گسترده بینندگان شبکه FX مواجه شده است. طبق آمار منتشر شده، حدود ۶.۸ میلیون نفر در بازه سنی ۱۸ تا ۴۹ سال قسمت افتتاحیه این سریال را از طریق پخش اول، پخش تکرار و پخش استریم آن، تماشا کرده‌اند که این آمار، بیشترین تعداد بیننده قسمت اول یک سریال از ژانویه سال ۲۰۱۶ (دی-بهمن ماه ۹۴) برای شبکه FX بوده است. همچنین تعداد بینندگان قسمت ابتدایی سریال Mayans MC حدود ۴۶ درصد بیشتر از قسمت اول سریال Sons of Anarchy اعلام شده است.

همچنین از سال ۲۰۱۶، رکورد افتتاحیه یک سریال در شبکه FX در اختیار سریال The People v. O. J. Simpson: American Crime Story (مردم علیه او. جی. سیمپسون: داستان جنایی آمریکایی) بوده است. ماجراهای سریال Mayans MC پس از اتفاقات آخرین قسمت سریال Sons of Anarchy جریان دارد و کرت ساتر نیز که وظیفه ساخت ۷ فصل سریال اصلی را بر عهده داشته‌، به‌همراه الگین جیمز برای ساخت اسپین آف این سریال بازگشته است. جی‌دی پاردو، ادوارد جیمز آلموس، ژاکلین ابرادورز، سارا بولگر، ریچارد کابرال، آنتونیو جارامیلو، کلیتون کاردناس، امیلیو ریورا، کارلا باراتا، جان اورتیز، مایکل اربی، دنی پینو، رائول تروهی‌یو و الکساندرا بارتو، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Mayans MC حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال Mayans MC داستان شخصیتی به نام ازکیل ریز ملقب به EZ با بازی جی‌ دی پاردو را دنبال می‌کند که عضو جدید گروه مایانز، رقیب گروه پسران، است. شخصیت EZ به‌تازگی از زندان آزاد شده است و باید هویت جدید خود را در شهری که زمانی در آن رویای آمریکایی را باور داشت و یک بار به‌عنوان پسر طلایی معروف شده بود، پیدا کند. اتفاقات سریال Mayans MC در یک شهر در مرز کشور مکزیک با ایالت کالیفرنیا جریان خواهد داشت. همچنین قسمت اول برنامه The Bobby Brown Story حدود ۳.۱ میلیون بیننده داشته است. علاوه بر این، ۲.۳ میلیون نفر قسمت اول سریال The Purge (پاکسازی) که توسط شبکه USA و Syfy منتشر می‌شود، را تماشا کرده‌اند که استقبال بسیار خوبی برای آن عنوان شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده