نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

ربکا فرگوسن در حال مذاکره برای بازی در ریبوت فیلم Dune

ربکا فرگوسن در حال مذاکره با کمپانی لجندری پیکچرز برای حضور در ریبوت فیلم Dune به کارگردانی دنی ویلنو است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ربکا فرگوسن ممکن است در ریبوت فیلم Dune (تل ماسه) به ایفای نقش بپردازد. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، ربکا فرگوسن، بازیگر فیلم Mission Impossible: Fallout (ماموریت غیر ممکن: فال اوت)، در حال مذاکره با کمپانی لجندری پیکچرز برای حضور در این فیلم علمی تخیلی است. گفته می‌شود که فرگوسن در صورت توافق قرار است نقش شخصیت لیدی جسیکا (مادر پاول آترییدز) را در فیلم Dune بازی کند. تیموتی شالامی نقش پاول آترییدز را در این فیلم که اقتباسی از رمانی به همین نام اثر فرانک هربرت است، بر عهده خواهد داشت.

رمان Dune داستان خانواده آترییدز را روایت می‌کند که یکی از محبوب‌ترین خاندان‌های حکومتی هستند و در سیاره آراکیس که یک سیاره کاملا خشک و صحرایی است، زندگی می‌کنند. آن‌ها کنترل منابع ملانژ را در این سیاره بر عهده دارند. با این حال، یک خیانت باعث می‌شود که پاول آترییدز، پسر دوک آترییدز فرار کند و در ادامه لیدی جسیکا و پاول که پسرش است، با فرمن‌ها (The Fremen) مواجه شوند. با این حال، ممکن است شاهد تغییراتی در داستان ریبوت فیلم Dune باشیم و در حال حاضر اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست. 

دنی ویلنو، کارگردان فیلم‌های تحسین شده‌ای چون فیلم Prisoners (زندانیان)، فیلم Sicario (سیکاریو)، فیلم Arrival (ورود) و فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹)، کارگردانی بازسازی فیلم Dune را بر عهده خواهد داشت. همچنین برایان هربرت به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهد داشت. اولین اقتباس سینمایی Dune در سال ۱۹۸۴ منتشر شد. کارگردانی این فیلم بر عهده دیوید لینچ بود و استینگ، کایل مک‌لاکلن و پاتریک استوارت از جمله بازیگرانی بودند که در فیلم Dune حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. اریک راث، نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم Forrest Gump (فارست گامپ)، فیلم Munich (مونیخ)، فیلم The Insider (نفوذی) و فیلم The Curious Case of Benjamin Button (مورد عجیب بنجامین باتن)، وظیفه نوشتن فیلمنامه بازسازی فیلم Dune را بر عهده دارد.

هنوز تاریخی برای اکران بازسازی فیلم Dune اعلام نشده است، اما فیلمبرداری و تولید این فیلم از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده