نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۵

خالق سریال Sleepy Hollow قسمت آزمایشی سریال Swamp Thing را کارگردانی خواهد کرد

به‌تازگی اعلام شده که لن وایزمن، خالق سریال Sleepy Hollow قرار است قسمت آزمایشی سریال مورد انتظار سوامپ تینگ (Swamp Thing) را کارگردانی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری هالیوود ریپورتر در گزارش جدید خود عنوان کرده که به‌تازگی تغییر جدیدی در این پروژه ایجاد شده و لن وایزمن، یکی از خالقان سریال Sleepy Hollow، به عنوان تهیه کننده اجرایی و همچنین کارگردان قسمت آزمایشی یا همان پایلوت، به تیم تولید سریال Swamp Thing (سوامپ تینگ) پیوسته است.

این سریال درام داستان یک محقق مرکز کنترل بیماری (CDC) به نام ابی آرکین و همچنین اتفاقاتی را که سرِ راه او رخ می‌دهند، روایت می‌کند. این محقق تصمیم می‌گیرد که به خانه‌ی دوران کودکی خود که در هوما و در ایالت لوئیزیانا قرار دارد، بازگردد تا درباره‌ی یک ویروس کشنده و مرگباری که در یک باتلاق به وجود آمده، تحقیق کند. در آنجا، او ارتباطی شگفت انگیز و قوی‌ را با الک هالند برقرار می‌کند اما طولی نمی‌کشد که الک، به طرز غم انگیزی از او گرفته می‌شود. با این حال، زمانی که نیروهای قدرتمندی روی هوما فرود می‌آیند، تصمیم دارند که ویژگی‌های مرموز و خاصِ این باتلاق را استخراج کنند و آنها را در جهت رسیدن به اهداف شخصی خودشان به کار بگیرند. در طی این خط داستانی، ابی متوجه می‌شود که این باتلاق، اسرار عرفانی و خاصی را درون خود نگه می‌دارد؛ اسراری که هم ترسناک و هم شگفت انگیز هستند. همچنین او متوجه می‌شود که عشق بالقوه‌ی زندگی او، ممکن است برای همیشه نمرده باشد.

Swamp Thing

مارک ورهایدن نویسنده سریال Battlestar Galactica (بتل‌استار گالکتیکا) و همچنین سریال Daredevil (دردویل) از شبکه نتفلیکس و گری دابرمن نویسنده فیلم It (آن) در این تیم حضور دارند. این دو هنرمند قرار است با کمک هم فیلمنامه‌ی سریال سوامپ تینگ را بنویسند و در کنار آن، شورانرهای مجموعه هم باشند. از طرف دیگر، جیمز وان، کارگردان فیلم Aquaman (آکوامن) هم از تهیه کنندگان اجرایی این مجموعه خواهد بود.

شخصیت سوامپ تینگ برای اولین بار در سال ۱۹۷۱ پا به عرصه‌ی دنیای کتاب‌های کمیک گذاشت. او خیلی زود توانست جایگاه خود را به عنوان یکی از شخصیت‌های مهم دنیای دی سی پیدا کند و هنوز هم در همان جایگاه قرار دارد. او در مجموعه‌های مختلفی که توسط نویسندگانی مانند آلن مور، برایان کی. وان، مارک میلر و اسکات اسنایدر نوشته شده، حضور داشته است. پیش از این، یک بار دیگر این شخصیت در سال ۱۹۸۲ توسط وس کریون اقتباس شد. هفت سال بعد از اکران اولین قسمت، دنباله‌ی آن با نام The Return of Swamp Thing (بازگشت سوامپ تینگ) در سال ۱۹۸۹ به روی پرده سینماها رفت. بعد از مدتی، یعنی در اوایل دهه ۹۰، شبکه USA Network هم یک سریال در رابطه با این شخصیت تولید کرد که برای سه فصل به روی آنتن رفت. دیک دوراک، هنرمندی بود که هم در دو فیلم سینمایی و هم در نسخه‌ی تلویزیونی، نقش این ضد قهرمان را ایفا کرد. لازم به ذکر است که در همان اوایل دهه ۹۰، یک سریال انیمیشنی در رابطه با این شخصیت ساخته شد اما تنها برای ۵ قسمت به روی آنتن رفت.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده