نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۹

تاریخ اکران فیلم مغزهای کوچک زنگ زده مشخص شد

فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» ساخته هومن سیدی با بازی نوید محمد زاده و فرهاد اصلانی از تاریخ چهارم مهر ماه اکران خواهد شد.

فیلم مغزهای کوچک زنگ زده به کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی سعید سعدی برای اولین بار در جشنواره فجر به نمایش در آمد. این فیلم پس از نمایش در جشنواره تحسین مخاطبان و منتقدان را برانگیخت و به عنوان فیلم برگزیده از نگاه مخاطبین نیز انتخاب شد. فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» همچنین در ۱۰ رشته برای یازده تندیس بلورین نامزد شد. این اثر، دست آخر تندیس‌های بهترین فیلمنامه، بهترین صداگذاری و بهترین فیلم از نگاه تماشاگر را کسب کرد. حال طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، مشخص شده است که اکران فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» از تاریخ چهارم مهر آغاز خواهد شد. تهیه مواد تبلیغاتی این فیلم نیز بر عهده کانون تبلیغاتی لوتوس پلی است. در زیر نیز می‌توانید تیزر اعلام تاریخ اکران فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» را ببینید.

دانلود از آپارات

در فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» بازیگرانی مانند نوید محمدزاده، فرید سجادی حسینی و فرهاد اصلانی و نازنين بياتى حضور دارند. مرجان اتفاقیان و نوید پورفرج نیز در این فیلم به سینمای ایران معرفی شده‌اند. هومن سیدی، کارگردان و نویسنده فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده»، پیش از این فیلم‌های «آفریقا»، «سیزده»، «خشم و هیاهو» و «اعترافات ذهن خطرناک من» را ساخته است. او همچنین قرار است فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» و سریال شبکه نمایش خانگی «قورباغه» را بسازد. نوید محمدزاده پیش از این در فیلم‌های «سیزده» و «خشم و هیاهو» با هومن سیدی همکاری کرده بود و قرار است در سریال «قورباغه» نیز حضور داشته باشد. فرهاد اصلانی و نازنین بیاتی نیز سابقه بازی در فیلم‌های «دختر» و «رخ دیوانه» را داشته‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده