نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۹

فیلم طلا با بازی نگار جواهریان در جشنواره فجر حضور نخواهد داشت

فیلم سینمایی «طلا» ساخته پرویز شهبازی به تازگی به پایان مراحل تدوین رسیده است، این فیلم بدون حضور در جشنواره فجر اکران عمومی خواهد شد.

فیلم سینمایی «طلا» جدیدترین ساخته پرویز شهبازی است. طبق اخبار سینمای ایران، تدوین این فیلم سینمایی به پایان رسیده است. به زودی سایر مراحل تولید این فیلم سینمایی «طلا» آغاز خواهد شد. طبق اعلام محمد شایسته، تهیه کننده این فیلم، فیلم سینمایی «طلا» در جشنواره فجر امسال حضور خواهد نداشت و برای سال جاری آماده اکران خواهد شد. به طور معمول در سینمای ایران فیلم‌ها پس از حضور در جشنواره فیلم فجر برای اکران عمومی اقدام می‌کنند، اما این موضوع یک حکم کلی نیست و فیلم‌های مختلفی بوده‌اند که بدون حضور در جشنواره فجر به اکران عمومی رسیده‌اند و در جشنواره‌های بین المللی نیز موفق شده‌اند.

هومن سیدی فیلم طلا

در فیلم سینمایی «طلا» بازیگرانی مانند نگار جواهریان، هومن سیدی، طناز طباطبایی، هدی زین العابدین، احترام برومند و مهرداد صدیقیان نقش‌آفرینی کرده‌اند. پرویز شهبازی کارگران این فیلم، تاکنون فیلم‌هایی مانند «مسافر جنوب»، «عیار چهارده» و «مالاریا» را جلوی دوربین برده است. تهیه فیلم سینمایی «طلا» به صورت مشترک برعهده رامبد جوان و محمد شایسته است. این دو پیش از این در ساخت فیلم‌ «قانون مورفی» به کارگردانی رامبد جوان و اکنون در ساخت فیلم «زیرنظر» به کارگردانی مجید صالحی همکاری می‌کنند.

طناز طباطبایی طلا

نگار جواهریان، بازیگر این فیلم سابقه حضور در فیلم‌های «نگار»، «یه حبه قند»، «آشغال‌های دوست داشتنی»، «اعترافات ذهن حطرناک من» و «طلا و مس» را داشته است. هومن سیدی نیز علاوه‌بر بازی در سریالی مانند «عاشقانه» و فیلمی مانند «مصادره»، در مقام کارگردان فیلم‌های «سیزده»، «آفریقا»، «خشم و هیاهو» و «مغزهای کوچک زنگ زده» را ساخته است. طناز طباطبایی نیز سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «خشم و هیاهو»، «رخ دیوانه» و «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» را داشته است. هدی زین العابدین، احترام برومند و مهرداد صدیقیان که دیگر بازیگران «طلا» هستند، به ترتیب سابقه بازی در فیلم‌های «اسرافیل»، «فروشنده» و «سونامی» را داشته‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده