نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۷

سریال Mr. Robot در فصل چهارم به پایان می‌رسد

سم اسماعیل، سازنده و خالق سریال Mr. Robot، اعلام کرد که این سریال تحسین شده در فصل چهارم به پایان خواهد رسید.

ماه آذر سال گذشته بود که شبکه USA از تمدید سریال Mr. Robot (آقای ربات) برای فصل چهارم خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فصل چهارم این سریال قرار است فصل پایانی آن باشد. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، سم اسماعیل، شورانر و شبکه USA با انتشار یک بیانیه مشترک اعلام کرده‌اند که سریال Mr. Robot در فصل چهارم به پایان خواهد رسید. شبکه USA و سم اسماعیل به توافق رسیدند تا اتفاقات این سریال در فصل چهارم به پایان برسد و فصل چهارم در ۱۲ قسمت تولید و منتشر خواهد شد که شاهد افزایش ۲ قسمت آن نسبت به فصل گذشته سریال هستیم. علاوه بر این، اطلاعات بیشتر دیگری نیز منتشر شده است که طبق این اطلاعات، فیلمبرداری و تولید فصل چهارم سریال Mr. Robot از زمستان امسال آغاز خواهد شد و همچنین فصل چهارم این سریال در اوایل سال ۲۰۱۹ به روی آنتن خواهد رفت. بدین ترتیب فاصله به پایان رسیدن فصل سوم تا شروع پخش فصل چهارم سریال Mr. Robot بیش از یک سال خواهد بود.

همچنین هالیوود ریپورتر گزارش داد که همانطور که پیش از این اعلام شده بود، سریال Mr. Robot قرار بود برای فصل چهارم و پنجم ساخته شود و در ابتدا فصل چهارم سریال آقای ربات برای ۸ قسمت در نظر گرفته شده بود که آن را به کوتاه‌ترین فصل سریال تبدیل می‌کرد. حال تعداد قسمت‌های فصل چهارم سریال Mr. Robot به ۱۲ قسمت رسیده که با تعداد قسمت‌های فصل دوم برابری می‌کند و دیگر شاهد ساخت فصل پنجم نیستیم. همچنین فرآیند نوشتن فیلمنامه فصل چهارم این سریال به دلیل تعهد اسماعیل به شبکه آمازون برای سریال Homecoming (هومکامینگ) با بازی جولیا رابرتز که قرار است امسال منتشر شود، کمی بیشتر طول کشید که تاثیر زیادی را در تاخیر فصل چهارم سریال Mr. Robot داشته است. سم اسماعیل در بیانیه منتشر شده گفت:

زمانی که من برای اولین‌بار دنیای سریال Mr. Robot را ایجاد کردم، فکر می‌کردم که این سریال، به یک سریال کالت با بینندگان محدود تبدیل خواهد شد. در طول سه سال گذشته شاهد بینندگان و طرفداران بیشتری بودیم و من به طور مداوم شناخت بیشتر و بهتری را از سریال و بازیگران فوق‌العاده آن پیدا کردم و تیم تولید خستگی ناپذیر سریال به من کمک کردند تا چشم‌انداز بهتری را نسبت به سریال و زندگی خودم پیدا کنم. از روز اول من به یک نتیجه گیری برای سریال دست یافتم و تصمیم گرفتم که این نتیجه‌گیری در نهایت در فصل بعدی سریال Mr. Robot باشد. هرکسی که در تیم خلاق سریال حضور داشت از جمله افراد فوق العاده‌ای که در USA و UCP فعالیت می‌کنند، نمی‌خواستند این خداحافظی را بپذیرند، اما ما در نهایت احترام زیادی را نسبت به ماجراجویی الیوت که در حال گسترش است، داشتیم و پایان آن اجتناب ناپذیر بود. بنابراین فصل چهارم به عنوان پایان داستان سریال Mr. Robot عمل خواهد کرد. من از تمامی طرفداران سریال برای حمایت آن‌ها طی سه فصل گذشته تشکر می‌کنم و نمی‌توانم صبر کنم تا فصل نهایی و هیجان‌انگیز سریال را با شما به اشتراک بگذارم.

Mr. Robot

رامی ملک، کریستین اسلیتر، بابی کاناوله، پورتیا دوبلدی، مارتین والستروم، کارلی چایکین، گریس گامر، بی‌دی ونگ، مایکل کریستوفر و استفانی کورنلیوسن از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Mr. Robot حضور داشتند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده