نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۴

یک بازیگر هندی به جمع بازیگران فیلم Wonder Woman 1984 اضافه شد

به‌تازگی تیم تولید فیلم واندر وومن 1984 یک بازیگر هندی از دنیای سینمایی بالیوود به نام ساندریا شرما را به جمع بازیگران این پروژه اضافه کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساندریا شارما، بازیگر فیلم Ranchi Diaries (خاطرات رنچی) به‌تازگی و در طی مصاحبه‌ای با گزارشگر سایت خبری The Hindu عنوان کرده که اخیرا به تیم بازیگر فیلم Wonder Woman 1984 (واندر وومن 1984) پیوسته است. حال انتظار می‌رود که این بازیگر جوان و تازه‌کار، فیلمبرداری صحنه‌های خود را در ماه اکتبر آغاز کند.

این بازیگر دنیای سینمایی بالیوود در طی مصاحبه‌ی خود هیچ جزئیاتی را درباره اینکه چه شخصیتی را قرار است ایفا کند، بیان نکرد اما در میان صحبت‌های خود این موضوع را اعلام کرد که قرار است «نقش رویایی‌اش» را ایفا کند. او درباره‌ی نقش خود اینگونه توضیح داد:

تنها چیزی که من درباره‌ی این وضعیتِ خود می‌توانم بگویم این است که «رویاها در حال محقق شدن هستند». این خیلی هیجان انگیز است که بخشی از یک شخصیت باشی که بسیار بزرگ‌تر از زندگی معمولی است؛ جایی که تو می‌توانی در آن نقش شخصیت رویاهایت را ایفا کنی. من همیشه درباره‌ی ایفا کردن چنین شخصیتی رویا پردازی می‌کردم و همیشه آن را در ذهنم مورد ستایش قرار می‌دادم.

به نظر می‌رسد که نقش شارما، آنقدر هم بزرگ نیست اما این حقیقت که همین نقش را هم رسانه‌ای نکرده‌اند و هیچ اطلاعات و جزئیاتی را از آن منتشر نمی‌کند، باعث ایجاد این تصور می‌شود که این نقش، یکی از نقش‌های مهم خواهد بود.

درست همانند قسمت اول این مجموعه، پتی جنکینز قرار است فیلم واندر وومن 1984 را کارگردانی کنند. تیم تولید به همراه کارگردان مجموعه در حال حاضر در حال فیلمبرداری صحنه‌هایی از این اثر فوق‌العاده مورد انتظار هستند. براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، فیلم Wonder Woman 1984 قرار است در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸) به روی پرده سینماها برود.


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده