نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۲

اضافه شدن بازیگر سریال Sons of Anarchy به جمع بازیگران فصل نهم سریال The Walking Dead

شبکه AMC از اضافه شدن رایان هرست، بازیگر سریال Sons of Anarchy به جمع بازیگران فصل نهم سریال The Walking Dead خبر داد.

در فصل نهم سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) قرار است شاهد معرفی گروه شرور و منفی ویسپررها (Whisperers) باشیم و حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر یکی از دیگر اعضای کلیدی و مهم این گروه تایید و معرفی شده است. طبق خبری که وب‌سایت TheWrap منتشر کرده، رایان هرست، بازیگر سریال Sons of Anarchy (پسران آنارکی)، به جمع بازیگران فصل نهم سریال The Walking Dead اضافه شده و قرار است نقش شخصیت شرور و منفی بتا از اعضای گروه Whisperers را در فصل نهم این سریال بازی کند. 

Ryan Hurst in Alpha

در دنیای کامیک، بتا یکی از اعضای بزرگ و قدرتمند گروه The Whisperers است و او در واقع دومین فردی است که در این گروه دستور می‌دهد و او بادیگارد وفادار شخصیت آلفا با بازی سامانتا مورتون که مدتی پیش به جمع بازیگران فصل نهم سریال مردگان متحرک اضافه شده بود، نیز به حساب می‌آید. علاوه بر هرست و مورتون، کسدی مک کلنسی در نقش لیدیا، برت باتلر در نقش تامی رز، جان فین در نقش شوهر ارل، ریس کویرو در نقش جد و زاک مک‌گاون در نقش جاستین، دیگر بازیگران جدیدی هستند که به جمع بازیگران فصل نهم سریال The Walking Dead اضافه شده‌اند. 

پخش فصل نهم سریال The Walking Dead از تاریخ ۹ اکتبر امسال (۱۵ مهر) از شبکه AMC آغاز خواهد شد و مانند فصل‌های گذشته، فصل نهم این سریال نیز در ۱۶ قسمت تولید و منتشر می‌شود. سریال Outsiders (بیگانگان)، سریال King & Maxwell (مکسول و شاه) و سریال Wanted (تحت تعقیب)، از دیگر سریال‌هایی است که رایان هرست در آن به ایفای نقش پرداخته است. فیلم A Million Little Pieces نیز جدیدترین فیلمی است که هرست در آن به ایفای نقش پرداخته و در طول سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده