نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

میلی بابی براون می‌خواهد ایلون را در فصل سوم سریال Stranger Things بدون قدرت ببیند

میلی بابی براون در مصاحبه جدید خود از علاقه‌اش به دیدن شخصیت ایلون بدون هیچ قدرتی در فصل سوم سریال Stranger Things گفت.

سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) برای فصل سوم در سال آینده باز خواهد گشت. در این فصل بار دیگر شاهد بازگشت شخصیت ایلون با بازی میلی بابی براون نیز خواهیم بود. اتفاقات فصل سوم این سریال در تابستان سال ۱۹۸۵ جریان خواهد داشت و حال شهر هاوکینز قرار است بار دیگر با تهدید جدید و احتمالا بزرگ‌تر و خطرناک‌تری مواجه شود. با این حال، ایلون با قدرتش می‌تواند زندگی‌های بسیاری را نجات دهد، اما اگر او قدرتش را حتی به‌صورت موقتی از دست بدهد، چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، میلی بابی براون در مصاحبه جدیدش از ایده جالب خود در مورد شخصیت ایلون در فصل سوم سریال Stranger Things گفته است. براون در مصاحبه با ورایتی گفت که او یک ایده در مورد این شخصیت در فصل سوم این سریال دارد و این ایده این است که شخصیت ایلون را بدون قدرت در این فصل مشاهده کنیم. او گفت:

من فکر می‌کنم که ایلون به نوعی از خود گذشتگی می‌کند. من می‌خواهم که او قدرت خود را فدا کند و او را در این وضعیت مشاهده کنم. اگر ایلون قدرت خود را از دست دهد، آیا او مانند زمانی که قدرت دارد، شخصیت قدرتمندی است؟ من فکر می‌کنم که این یک ایده خیلی جالب است. من می‌خواهم که او را به یک فرد قوی که هیچ قدرتی ندارد، تبدیل کنم، اما در حال حاضر او قدرتش را که بسیار بیشتر شده است،‌ در اختیار دارد و من فکر می‌کنم که می‌توان آن را به آرامی از او گرفت.

Stranger Things

دیدن ایلون بدون قدرت حتی برای مدتی کوتاه می‌تواند ایده جالبی باشد، اما در حال حاضر بسیار بعید است که شاهد چنین موضوعی در فصل سوم سریال Stranger Things باشیم. اطلاعات بسیار کمی از فصل سوم این سریال در دسترس است و تاکنون شبکه نت فلیکس هیچ تصویر یا اطلاعات رسمی از فصل سوم این سریال را منتشر نکرده است. فصل سوم سریال Stranger Things در ۸ قسمت تولید خواهد شد و مانند دو فصل گذشته، برادران دافر وظیفه ساخت آن را بر عهده دارند.

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، گیتن ماتارازو، کلب مک لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، جو کری ، سدی سینک، دیکر مونتگمری، کارا بوینو، پل رایزر، پرایا فرگوسن، مایا هاوک، فرانچسکا رآله، کری الویس و جک بیوزی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. فصل سوم این سریال در سال ۲۰۱۹ از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد.


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده