نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۸

افتتاحیه بسیار ضعیف جدیدترین فیلم کوین اسپیسی

فیلم Billionaire Boys Club که جدیدترین و آخرین فیلم کوین اسپیسی است، شروع بسیار ضعیفی را در گیشه تجربه کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Billionaire Boys Club (باشگاه پسران میلیاردر) افتتاحیه بسیار ضعیفی را تجربه کرده است. این فیلم در واقع اولین فیلم کوین اسپیسی پس از رسوایی اخلاقی او است که به روی پرده‌های سینما رفته است. فیلم Billionaire Boys Club که در ۱۱ سالن سینما نمایش داده شده، در اولین روز اکرانش تنها ۱۲۶ دلار فروخت و در اولین آخر هفته اکرانش، فروش این فیلم به ۸۱۶ دلار رسیده است. به طور میانگین، این فیلم ۵۶ دلار در هر سالن سینما فروش داشته است و این فیلم در نهایت در شبکه خانگی منتشر می‌شود.

پس از رسوایی اخلاقی اسپیسی در سال گذشته، او در ابتدا از سریال House of Cards (خانه پوشالی) اخراج شد و در ادامه کمپانی سونی پیکچرز اعلام کرد که کوین اسپیسی از فیلم All the Money in the World (تمام پول‌های دنیا) کنار گذاشته و کریستوفر پلامر جانشین اسپیسی در نقش جی. پل گتی در این فیلم شده است که پلامر برای بازی در این نقش نامزد دریافت جایزه اسکار نیز شد. همچنین ساخت فیلم Gore (گور) که توسط نتفلیکس در دست ساخت بود، نیز لغو شده است. در این فیلم که بر اساس زندگینامه گور ویدال در دست ساخت بود، اسپیسی قرار بود نقش اصلی را بازی کند.

انسل الگورت، تارون اگرتون، جرمی ایروین، کری الویس، اما رابرتس، بیلی لورد، سوکی واترهاوس، جاد نلسن، رایان راتمن، بارنی هریس، ولید زعیتر، بوکیم وودبین، بیلی اسلاتر و رزانا آرکتك، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Billionaire Boys Club حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده جیمز کاکس بوده است. فیلم Billionaire Boys Club با نقدهای بسیار ضعیفی نیز مواجه شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده