نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۷

فهرست کارگردانان و نویسندگان فصل یازدهم سریال Doctor Who منتشر شد

شبکه بی بی سی فهرست کارگردانان و نویسندگان فصل یازدهم سریال Doctor Who (دکتر هو) را تایید و اعلام کرد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، فهرست کارگردانان و نویسندگان فصل یازدهم سریال Doctor Who تایید و اعلام شده است. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت بی بی سی (BBC) منتشر کرده، در فصل یازدهم سریال Doctor Who قرار است شاهد حضور ۵ نویسنده و ۴ کارگردان متفاوت باشیم که روی قسمت‌های این فصل کار خواهند کرد. در بین این افراد، شاهد کسانی هستیم که پیش از این در سریال دکتر هو نیز حضور داشته‌اند و کارگردانان برخی از سریال‌های محبوب تلویزیونی نیز در این فهرست دیده می‌شوند. مالوری بلکمن با سابقه نویسندگی سریال Pig-Heart Boy، اد هیم با تجربه نویسندگی سریال The Incomplete Recorded Works of a Dead Body، وینابی پتل با سابقه نویسندگی فیلم Murdered By My Father، پیت مک‌تایگ با تجربه نویسندگی سریال Wentworth و جوی ویلکینسون با سابقه نویسندگی سریال The Life and Adventures of Nick Nickleby، از جمله نویسندگان فیلمنامه فصل یازدهم سریال Doctor Who هستند که وظیفه نوشتن فیلمنامه‌های آن را بر عهده دارند.

همچنین سالی آپراهامیا با سابقه کارگردانی سریال Extremely Dangerous، جیمی چایلدز با تجربه کارگردانی سریال Doctor Who، جنیفر پرات با سابقه کارگردانی سریال Doctor Who و مارک تاندرای با سابقه کارگردانی سریال Lucifer (لوسیفر) و سریال Gotham (گاتهام)، وظیفه کارگردانی قسمت‌های فصل یازدهم سریال Doctor Who را بر عهده خواهند داشت. وظیفه ساخت فصل یازدهم این سریال بر عهده کریس چینبال خواهد بود که او جانشین استیون موفات شده که از سال ۲۰۰۵ تا پایان فصل دهم، وظیفه ساخت سریال دکتر هو را بر عهده داشته است.

همچنین جودی ویتاکر قرار است نقش دکتر هو را در فصل یازدهم سریال Doctor Who بر عهده داشته باشد که این برای اولین بار است که یک زن نقش شخصیت دکتر هو را بر عهده دارد. در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی امسال نیز تریلر جدیدی از فصل ۱۱ این سریال منتشر شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده