نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۳

ادریس البا شایعات بازی در نقش جیمز باند را تکذیب کرد

ادریس البا با انتشار پیامی اعلام کرد که شایعات حضور او در نقش جیمز باند بعدی صحت ندارد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ادریس البا، بازیگر سریال Luther (لوتر)، شایعات بازی در نقش 007 بعدی را تکذیب کرده است. پس از اینکه آنتوان فوکوآ، کارگردان فیلم Training Day (روز تعلیم) و فیلم The Equalizer (ایکوالایزر)، در یک مصاحبه اعلام کرد که تهیه کنندگان فیلم جیمز باند علاقه دارند تا ادریس البا به 007 بعدی دنیای سینما تبدیل شود، حال البا با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود ضمن تکذیب این خبر گفت که هایپ به‌وجود آمده را باور نکنید و این اخبار درست نیست. گفته می‌شود که دنیل کریگ پس از بازی در فیلم James Bond 25 (جیمز باند ۲۵)، از بازی در نقش جیمز باند بازنشست خواهد شد و گفته می‌شد که البا ممکن است جانشین کریگ در نقش 007 شود که این شایعه فعلا تکذیب شده است.

با اینکه فوکوآ مدعی شده بود که باربارا براکلی، تهیه کننده مجموعه جیمز باند، در ملاقات با او گفته است که جیمز باند بعدی ممکن است یک بازیگر غیر سفید پوست باشد و البا یکی از گزینه‌های مدنظر آن‌ها است، اما هالیوود ریپورتر می‌گوید که هنوز هیچ برنامه‌ای برای بررسی و انتخاب جانشین کریگ در نقش جیمز باند وجود ندارد و آغاز نشده است و در حال حاضر تمرکز آن‌ها تنها روی ساخت و انتشار قسمت بعدی فیلم James Bond است. البا همیشه یکی از گزینه‌های محبوب طرفداران و مردم برای بازی در نقش جیمز باند بوده و همچنین او نیز به بازی در این نقش علاقه‌مند بوده است، اما او پیش از این اعلام کرده بود که برای بازی در نقش 007 دیگر پیر شده است. 

فیلم Bond 25 (باند ۲۵) به کارگردانی دنی بویل، برای اکران در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است از تاریخ ۳ دسامبر امسال (۱۲ آذر) آغاز شود. همچنین البا قرار است نقش شرور و منفی فیلم Hobbs and Shaw (هابز و شاو) که اسپین آف فیلم Fast and Furious (سریع و خشمگین) است، را بازی کند و در این فیلم او در مقابل دواین جانسون، بازیگر نقش لوک هابز و جیسون استاتهام، بازیگر نقش دکارد شاو، قرار خواهد گرفت. فیلم Hobbs and Shaw قرار است در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده