نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۹

انتشار اولین تصویر شخصیت پراولر در انیمیشن Spider-Man: Into The Spider-Verse

به تازگی تصویر جدیدی از انیمیشن Spider-Man: Into The Spider-Verse منتشر شده که در آن شاهد حضور شخصیت پراولر هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر شخصیت شرور و منفی پراولر (Prowler) در انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی) منتشر شده است. مجله EW به‌تازگی ۶۴ تصویر جدید از فیلم‌ها و انیمیشن‌های مورد انتظار امسال منتشر کرده است که در آن شاهد یک تصویر جدید از انیمیشن Spider-Man‌ (مرد عنکبوتی) نیز هستیم. در این تصویر شاهد رویایی شخصیت مرد عنکبوتی (مایلز مورالز) با شخصیت پراولر هستیم که در حال مبارزه با یکدیگر هستند. با این حال، در این تصویر تنها پا و کفش‌های نورانی شخصیت پراولر قابل مشاهده است و هنوز از ظاهر رسمی این شخصیت در این انیمیشن سینمایی رونمایی نشده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Spider-Man: Into The Spider-Verse

ماه خرداد امسال، شرکت سونی پیکچرز دومین و جدیدترین تریلر انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse را منتشر کرد و انتظار می‌رود تریلر بعدی این انیمیشن طی هفته‌های آینده منتشر شود. کارگردانی انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse بر عهده باب پرشچتی و پیتر رمزی بوده است. فیل لرد و کریستوفر میلر که سابقه نویسندگی و کارگردانی انیمیشن The Lego Movie (فیلم لگو) را در کارنامه دارند، وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند.

شمیک مور در نقش مایلز مورالز (مرد عنکبوتی)، لیو شرایبر در نقش ویلسون فیسک (کینگ‌پین)، ماهرشالا علی در نقش آرون دیویس (عموی مایلز-پراولر)، برایان تیری هنری در نقش جفرسون دیویس (پدر مایلز)، جیک جانسون در نقش پیتر پارکر (مرد عنکبوتی)، هیلی استاینفلد در نقش گوئن استیسی (اسپایدر-گوئن)، لورین ولز در نقش ریو مورالز (مادر مایلز)، نیکلاس کیج در نقش مرد عنکبوتی نوآر (Spider-Man Noir)، کیمیکو گلن در نقش SPDR (پنی پارکر)، جان مولانی در نقش اسپایدر-هم (پیتر بنجامین پورکر) و لی‌لی تاملین در نقش زن عمو می، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند.

انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse قرار است در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ (۲۳ آذر ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده