نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

اطلاعاتی از شخصیت‌های جدید فیلم Kingsman 3 منتشر شد

طبق اطلاعات جدید منتشر شده، در فیلم Kingsman 3 و فیلم پیش درآمد آن، قرار است شاهد معرفی شخصیت‌های جدیدی باشیم.

خرداد ماه امسال بود که متیو وان، کارگردان فیلم Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی) و فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی)، نه تنها از ساخت قسمت سوم فیلم Kingsman (کینگزمن) خبر داد، بلکه اعلام کرد که یک سریال و یک فیلم اسپین آف و پیش درآمد نیز براساس مجموعه کینگزمن در دست ساخت است. فیلم Kingsman: The Great Game (کینگزمن: بازی بزرگ)، نام اسپین آف مجموعه کینگزمن است که تمرکز آن روی دوره متفاوتی از سازمان کینگزمن در قرن بیستم میلادی خواهد بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این فیلم‌های جدید مجموعه کینگزمن منتشر شده است.

طبق خبر و اطلاعاتی که وب‌سایت ThatHashtagShow از استخدام بازیگران جدید این دو فیلم منتشر کرده، متیو وان و جین گلدمن که در حال نوشتن فیلمنامه فیلم Kingsman 3 (کینگزمن ۳) هستند، قرار است شخصیت‌های جدیدی را در این فیلم اضافه کنند که از این شخصیت در فیلم Kingsman: The Great Game نیز استفاده خواهد شد. یکی از این شخصیت‌ها، کنراد نام دارد. او نوجوانی است که طبق توصیفات منتشر شده از این شخصیت، مغرور، جذاب و پسر یک دوک بریتانیایی است که به دنبال پیدا کردن راهی برای خدمت کردن به کشورش در طول جنگ جهانی اول است که ظاهرا به گروه کینگزمن خواهد پیوست.

همچنین گفته می‌شود که استودیو به دنبال استخدام یک بازیگر مسن است. رالف فاینز، بازیگر فیلم Schindler's List (فهرست شیندلر)، گزینه اصلی و اول این استودیو برای نقش این شخصیت است، اما اطلاعات بیشتری از این نقش یا دیگر نقش‌های جدید منتشر نشده است. در فیلم Kingsman: The Golden Circle شاهد فلش بک به گذشته بودیم و ممکن است شاهد چنین اتفاقی در فیلم Kingsman 3 نیز باشیم و حتی احتمال ارتباط داشتن اتفاقات این فیلم با فیلم The Great Game نیز وجود دارد. هنوز تاریخی برای اکران این دو فیلم اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که فیلمبرداری و تولید فیلم Kingsman 3 و فیلم The Great Game پشت سرهم باشد. همچنین به نظر می‌رسد که وان در حال برنامه‌ریزی برای ساخت فیلم‌های اسپین آف بیشتری براساس مجموعه فیلم Kingsman است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده