نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

اکران فیلم Cowboy Ninja Viking تا زمان نامشخصی عقب افتاد

شرکت یونیورسال پیکچرز فیلم Cowboy Ninja Viking با بازی کریس پرت را از جدول اکران فیلم‌های آینده خود خارج کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اکران فیلم Cowboy Ninja Viking (کابوی نینجا وایکینگ) تا زمان نامشخصی عقب افتاده است. طبق خبری که وب‌سایت کولایدر منتشر کرده، این فیلم که پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۷ تیر ۱۳۹۸) اکران شود، اکنون از جدول اکران فیلم‌های آینده شرکت یونیورسال پیکچرز حذف شده است و در حال حاضر دارای تاریخ اکران جدیدی نیست. با این حال، پروژه ساخت فیلم Cowboy Ninja Viking متوقف نشده و روند توسعه آن فعال و طبق برنامه توصیف شده است، اما یونیورسال گفته که آن‌ها در نظر ندارند که برای رسیدن فیلم به زمان اکران اعلام شده، به روند تولید آن سرعت ببخشند و تصمیم گرفتند که فیلم روند توسعه معمول خود را حفظ کند.

زمان اکران جدید فیلم Cowboy Ninja Viking تا زمان آماده شدن فیلمنامه مدنظر یونیورسال اعلام نخواهد شد. این فیلم بر اساس یک رمان گرافیکی اثر شرکت Image Comics ساخته می‌شود که توسط ای‌جی لیبرمن و رایلی روسمو خلق و معرفی شده است. تاکنون حضور کریس پرت و پریانکا چوپرا در این فیلم تایید و اعلام شده است. فیلم Cowboy Ninja Viking داستان شخصیتی به‌نام دانکن با بازی کریس پرت را روایت می‌کند که باید سه توانایی‌ و مهارت کابوی، نینجا و وایکینگ را یاد بگیرد.

میشل مکلارن، کارگردان ۴ قسمت از سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، کارگردانی فیلم Cowboy Ninja Viking را بر عهده خواهد داشت. کریگ مازن، دن مزیو، رایان اینگل پاول ورنیک و رت ریس، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند که اینگل و مزیو وظیفه بازنویسی فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند. مزیو بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم Wrath of the Titans (خشم تایتان‌ها) و اینگل برای نوشتن فیلمنامه فیلم The Commuter (مسافر همیشگی) شناخته شده‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده