نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۰

تاریخ انتشار فصل ششم سریال House of Cards اعلام شد

شبکه نتفلیکس تاریخ انتشار فصل ششم و پایانی سریال خانه پوشالی (House of Cards) را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس تاریخ انتشار فصل ششم و پایانی سریال House of Cards را تایید و اعلام کرده است. صفحه رسمی این سریال در توییتر با انتشار تصویری اعلام کرد که فصل ششم این سریال در تاریخ ۲ نوامبر امسال (۱۱ آبان) از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد. در این تصویر تنها شاهد حضور شخصیت کلیر آندروود با بازی رابین رایت، هستیم که شخصیت اصلی فصل پایانی سریال خواهد بود. در واقع این تصویر اشاره‌ای به پوستر فصل‌های قبلی سریال House of Cards دارد که شخصیت فرانک آندروود با بازی کوین اسپیسی، روی صندلی یادبود لینکلن نشسته بود و حال کلیر را روی این صندلی مشاهده می‌کنیم. پس از رسوایی اخلاقی کوین اسپیسی در سال گذشته، شبکه نتفلیکس تصمیم به حذف او از سریال گرفت و در ادامه تغییرات گسترده‌ای در فیلمنامه سریال ایجاد شد. 

همچنین در توییت منتشر شده شاهد هشتگ MyTurn# هستیم که در واقع اشاره‌ای به دوران ریاست جمهوری کلیر آندروود در فصل ششم سریال House of Cards دارد که در این فصل او به‌جای فرانک قرار است کاخ سفید را اداره کند. سال گذشته و تنها پس از دو هفته فیلمبرداری، فیلمبرداری و تولید فصل پایانی این سریال پس از رسوایی اخلاقی اسپیسی متوقف شد. رابین رایت، مایکل کلی، جین اتکینسون، پاتریشا کلارکسون، کانستنس زیمر، درک سیسیل، کمپبل اسکات، بوریس مک‌گیور، داین لین و گرگ کینر، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل ششم سریال House of Cards حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین کوین اسپیسی قرار نیست در فصل ششم سریال House of Cards حضور داشته باشد و نقش او در این فصل کاملا حذف شده است. علاوه بر این، تعداد قسمت‌های فصل ششم و پایانی سریال House of Cards از ۱۳ قسمت به ۸ قسمت کاهش یافته است. پنج فصل گذشته این سریال در ۱۳ قسمت تولید و منتشر شده‌اند که اتفاقات اخیر باعث کاهش تعداد قسمت‌های فصل ششم این سریال محبوب شده است. همچنین این احتمال وجود دارد که شبکه نت‌فلیکس در طی سال‌های آینده سریال یا سریال‌هایی فرعی بر اساس سریال House of Cards را تولید و منتشر کند


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده