نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۷

بلک ماسک شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم Birds of Prey خواهد بود

شخصیت بلک ماسک قرار است شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم Birds of Prey (پرنده‌های شکاری) باشد.

فیلمبرداری و تولید فیلم Birds of Prey قرار نیست زودتر از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز شود و هنوز تاریخ اکران این فیلم مشخص نیست، اما در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شخصیت شرور و منفی اصلی این فیلم که یکی از رئیس‌های گروه‌های بدنام و مشهور شهر گاتهام است، تایید و معرفی شده است. طبق خبری که وب‌سایت TheWrap منتشر کرده، شخصیت رومن سایونس ملقب به بلک ماسک (Black Mask)، قرار است شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم Birds of Prey باشد. این شخصیت از جمله دشمنان شناخته شده شخصیت بتمن و زن گربه‌ای است که در نهایت با همکاری یکدیگر هویت بلک ماسک را که رهبری یک گروه جنایتکار در شهر گاتهام را بر عهده دارد، فاش کردند و این شخصیت را شکست دادند.

همچنین اولین خلاصه داستان فیلم Birds of Prey نیز فاش شده است که طبق خلاصه داستان این فیلم، این فیلم داستان هارلی کوئین را دنبال می‌کند که به‌تازگی راه خود را از جوکر جدا کرده است و در حال حاضر با قناری سیاه (Black Canary)، هانترس (Huntress) و رنی مونتویا (Renee Montoya) برای نجات یک دختر جوان به‌نام کاساندرا کین (Cassandra Cain) از دست رئیس یک گروه جنایتکار در گاتهام، یک گروه را تشکیل داده است. به نظر می‌رسد که بلک ماسک رئیس این گروه باشد. شخصیت بلک ماسک توسط داگ موئنچ و تام مندریک خلق و برای اولین بار در سال ۱۹۸۵ در کامیک شماره ۳۸۶ بتمن معرفی شد.

بلک ماسک رهبر یک گروه جنایتکار در شهر گاتهام است و علاقه زیادی به جمع آوری ماسک‌های مختلف از جمله نقاب بتمن، دارد. همچنین این شخصیت در مجموعه بازی Batman Arkham نیز حضور داشته است. بلک ماسک در یکی از داستان‌های زن گربه‌ای نقش پر رنگی داشته است که در نهایت زن گربه‌ای، بلک ماسک را در این کامیک که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد، به قتل می‌رساند. مارگو رابی قرار است نقش هارلی کویین را در فیلم Birds of Prey بازی کند، اما بازیگران دیگر شخصیت‌های فیلم هنوز انتخاب و معرفی نشده‌اند. رابی به‌تازگی در یک مصاحبه تایید کرده بود که فیلم Birds of Prey با درجه سنی بزرگسال (R) تولید و منتشر خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده