نویسنده: معین کلهری
// پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰

مل گیبسون و کالین فارل به فیلم War Pigs پیوستند

مل گیبسون و کالین فارل به فیلم War Pigs با موضوع انتقام‌گیری پیوستند. با زومجی همراه باشید.

با استناد به جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مل گیبسون، ستاره فیلم شجاع دل (BraveHeart) و برنده تندیس طلایی اسکار و کالین فارل، ستاره فیلم در بروژ (In Brudge) و برنده گلدن گلوب، نقش اول‌های فیلم جدید تامی ویرکولا تحتِ اسم War Pigs هستند. فیلم War Pigs ماجرای دو سرباز نیروی دریایی سابق با نام‌های درکس (مل گیبسون) و پاستور (کالین فارل) را روایت می‌کند که به‌عنوان آخرین ماموریت‌شان به دنبال انتقام گرفتن از یک کارتل به‌دلیل کشتن یک همکار و دزدیدن پول مواد هستند.

این اولین نقش‌آفرینی کالین فارل در یک فیلم با ژانر اکشن پس از دو درام خانوادگی با نام‌های فریب خورده (The Beguiled) و کشتن گوزن مقدس (The Kiling Of a Sacred Deer) خواهد بود. او همچنین در فیلم بیوه‌ها (Widows) به کارگردانی استیو مک‌کوئین پرآوازه، هم‌بازی لیام نیسون، ویولا دیویس، جان برنثال و رابرت دوال است. این اثر در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (جمعه، ۲۵ آبان ۱۳۹۷) اکران خواهد شد.

مل گیبسون هم پس از موفقیت‌های بی بدیل فیلم هکسا ریج (Hacksaw Ridge) و ماجراجویی‌‌های دزموند داس، اخیراً اعلام کرده که ساخت یک فیلم دیگر با مضمون جنگ جهانی تحت‌ِ اسم Destroyer را بر عهده دارد. این فیلم مقتبس از رمان جان وکوویتس به اسم «جهنمی از بهشت» است و داستان مقاومت یک کشتی جنگی در سری جنگ‌های اوکیناوا برابر حملات کامی‌ کازه را سوژه خود قرار داده است. 

مسئولیت نویسندگی War Pigs بر عهده نیک بل (Nick Bell) و جان نیون (John Niven) خواهد بود و لورنزو دی بوناونتورا، مارک واردیان و مت برنسون، تهیه‌کنندگان آن خواهند بود. تامی ویرکولا هم سکان کارگردانی فیلم را در حالی بر عهده دارد که آثار نه‌چندان موفقی همانند Dead Snow و Hansel and Gretel: Witch Hunters را در کارنامه خود می‌بیند. هنوز تاریخ انتشاری برای این فیلم اعلام نشده است.

شما چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Vriety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده