نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۲

سریال ALF بازسازی خواهد شد

به‌تازگی اعلام شده که سریال کمدی و محبوب الف (ALF) قرار است به صورت تلویزیونی بازسازی شود و بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر وظیفه ساخت این پروژه را دارد.

سریال ALF (الف) که سبکی کمدی داشت و تا حد زیادی محبوب بود، ممکن است باری دیگر به تلویزیون‌ها بازگردد. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری ددلاین در یکی از گزارش‌های جدید خود اعلام کرد که به نظر می‌رسد بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر قصد دارد این سریال سیتکام محبوب بیگانه‌ای دهه ۸۰ را بازسازی کند و ساخت آن را مورد بررسی قرار داده است.

نسخه اصلی سریال الف، توسط تام پچت و همچنین پائول فاسکو ساخته شده است. داستان این مجموعه تلویزیونی حول محور یک بیگانه‌ی کوچک و خزدار مغرور می‌چرخد که متعلق به سیاره‌ای به نام ملمک است. حال این بیگانه‌ی کوچک، توسط یک خانواده‌ی آمریکایی متوسط، گرفته می‌شود. این سریال برای چهار فصل روی آنتن شبکه NBC رفت و از سال ۱۹۸۶ تا سال ۱۹۹۰ پخش شد. حال همانطور که منابع اعلام کرده‌اند، این پروژه ساخت بازسازی، در مراحل اولیه‌ی خود به سر می‌برد و عوامل تولید آن به دنبال یک نویسنده‌ی مناسب هستند. البته لازم به ذکر است که بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر هیچ نظری را در رابطه با این موضوع عنوان نکرد.

در نسخه‌ی اصلی سریال الف، مک رایت در نقش شخصیت ویلی تنر، آن شدین در نقش شخصیت کیت تنر و اندریا السون و بنجی گرگوری در نقش فرزندان این خانواده یعنی لین و برایان از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. لازم به ذکر است که نقش خود شخصیت الف هم توسط خالق این مجموعه یعنی پائول فاسکو ایفا شده بود.

در انتها لازم به ذکر است سریال الف که همچنان بعد از گذشت سال‌ها یکی از مجموعه تلویزیونی‌های محبوب به حساب می‌آید، در چندین فیلم و سریال دیگری که در طی این چند سال ساخته شده، اشاراتی به آن شده است؛ به عنوان نمونه می‌توان به سریال The Simpsons (سیمپسون‌ها)، سریال Family Guy (مرد خانواده)، سریال The Big Bang Theory (تئوری بیگ بنگ)، سریال Mr. Robot (مستر ربات)، فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) و فیلم Hot Tub Time Machine اشاره کرد.

 


منبع deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده