نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵

فیلم عصبانی نیستم با انتشار تیزری، در شبکه نمایش خانگی منتشر شد

فیلم سینمایی عصبانی نیستم! به کارگردانی رضا درمیشیان، با بازی نوید محمدزاده و باران کوثری در شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

فیلم سینمایی عصبانی نیستم ساخته‌ی رضا درمیشیان است که پس از تولید در سال ۱۳۹۲، حدود چند ماه پیش اکران شد. این درام اجتماعی که با بازی نوید محمدزاده و باران کوثری ساخته شده است راوی داستان زندگی اجتماعی و عاشقانه‌ی نوید، یک دانشجوی اخراجی است که با مشکلات اجتماعی مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند. «عصبانی نیستم!» پس از نمایش با بازخوردهای مختلفی روبه‌رو شد. الناز بهبهانی، منتقد زومجی در نقد فیلم عصبانی نیستم پس از بیان اینکه این فیلم «داستان زخمی را تعریف کرد که هیچ‌وقت کهنه نمی‌شود. داستان عشقی که بر همه‌چیز ارجح است اما مجالی برای رسیدن عاشق به معشوق مهیا نمی‌شود»، درباره فیلم عصبانی نیستم نوشت:

«عصبانی نیستم!» بعد از پنج سال صبوری تیم و آفرینندگانش به اکران درآمد و روایت‌گر یکی از زیباترین قصه‌های عاشقانه‌های ایرانی شد. هرچه که از فیلم «عصبانی نیستم!» از یادها برود، عاشقانه شیرین و بی‌شیله‌پیله و به دور از هرگونه کلیشه نوید و ستاره فراموش نخواهد شد. درمیشیان با فیلم‌هایش نشان داده که دنیای دهه ۶۰، تب و تاب عاشقی و قرارهای دزدکی را تا مغز استخوان می‌شناسد.

فیلم عصبانی نیستم پس از نمایش در سی و دومین دوره از جشنواره فیلم فجر در ۶ رشته کاندید دریافت جایزه شد. طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، فیلم سینمایی عصبانی نیستم در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است. رضا درمیشیان، کارگردان فیلم به‌همین مناسبت از تیزر اکران نمایش خانگی فیلم رونمایی کرد. شما می‌توانید تیزر منتشر شده از فیلم عصبانی نیستم را در زیر ببینید.

دانلود از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده