نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

بازیگر سرشناس بالیوود به جمع بازیگران فیلم Cowboy Ninja Viking پیوست

طبق خبرهای منتشر شده، پریانکا چوپرا، بازیگر سرشناس بالیوود به کریس پرت در فیلم Cowboy Ninja Viking اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم Cowboy Ninja Viking (کابوی نینجا وایکینگ) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، شرکت یونیورسال پیکچرز از اضافه شدن پریانکا چوپرا، بازیگر فیلم A Kid Like Jake (کودکی مانند جیک)، فیلم Baywatch (بی‌واچ) و سریال Quantico (کوانتیکو)، به جمع بازیگران این فیلم خبر داد. اطلاعات زیادی از نقش او در این فیلم منتشر نشده است، اما گفته می‌شود که چوپرا قرار است نقش مقابل و معشوقه شخصیت کریس پرت در فیلم Cowboy Ninja Viking را بازی کند.

در فیلم Cowboy Ninja Viking کریس پرت قرار است نقش یک نوع جدید از قاتل‌های حرفه‌ای را بازی کند که باید سه توانایی‌ و مهارت کابوی، نینجا و وایکینگ را یاد بگیرد. این فیلم بر اساس یک رمان گرافیکی اثر شرکت Image Comics ساخته می‌شود که توسط ای‌جی لیبرمن و رایلی روسمو خلق و معرفی شده است. میشل مکلارن، کارگردان ۴ قسمت از سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، کارگردانی فیلم Cowboy Ninja Viking را بر عهده خواهد داشت. او پیش از این قرار بود کارگردانی فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌‌انگیز) را بر عهده داشته باشد، اما در نهایت پروژه ساخت این فیلم را ترک کرد. در کارنامه مکلارن کارگردانی سریال‌های محبوب و ستایش شده زیادی دیده می‌شود و حال او تلاش می‌کند تا در دنیای سینما نیز شناخته شود.

علاوه بر فیلم Cowboy Ninja Viking، مکلارن کارگردانی فیلم The Nightingale را نیز بر عهده دارد. این فیلم درام جنگ جهانی دوم قرار است در سال ۲۰۱۹ اکران شود. فیلمبرداری و تولید فیلم Cowboy Ninja Viking به‌زودی آغاز خواهد شد و کریگ مازن، دن مزیو، رایان اینگل پاول ورنیک و رت ریس، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند و در حال حاضر بازنویسی فیلمنامه این فیلم در حال انجام است. پیش بینی می‌شود طی روزها و هفته‌های آینده حضور بازیگران بیشتری در فیلم Cowboy Ninja Viking تایید و اعلام شود.

فیلم Cowboy Ninja Viking قرار است در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۷ تیر ۱۳۹۸) اکران شود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده