نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۲

مهتاب کرامتی به سریال رقص روی شیشه پیوست

مهتاب کرامتی، بازیگر سینمای ایران، به‌عنوان بازیگر زن اصلی به سریال شبکه نمایش خانگی رقص روی شیشه به کارگردانی مهدی گلستانه پیوست.

چند روزی است که انتخاب بازیگران اصلی سریال شبکه نمایش خانگی رقص روی شیشه در جریان است. حالا طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، مهتاب کرامتی به عنوان بازیگر نقش اصلی زن این سریال انتخاب شده است. این اولین تجربه مهتاب کرامتی در شبکه نمایش خانگی خواهد بود. مهتاب کرامتی پیش از این در فیلم‌هایی مانند رستگاری در بیست و هشت دقیقه، آدم کش و عصر یخبندان به‌عنوان نقش اصلی با بهرام رادان هم‌بازی بوده است.

سریال شبکه نمایش خانگی رقص روی شیشه علاوه‌بر مهتاب کرامتی بازیگرانی مانند بهرام رادان، امیر آقایی و میترا حجار خواهد داشت. همچنین اخباری مبنی بر حضور مهرداد صدیقیان و هانیه توسلی در این سریال منتشر شده است. این سریال که قرار است با موضوع مهاجرت در بیست و شش قسمت تولید شود، بیست و شش خواننده‌ی متفاوت برای تیتراژ هر قسمتش خواهد داشت. سریال رقص روی شیشه به کارگردانی مهدی گلستانه و تهیه کنندگی پیمان جعفری ساخته خواهد شد. فیلمنامه این سریال براساس طرحی از ابوالفضل کاهانی توسط طلا معتضدی به نگارش درآمده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده