نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸

تاریخ انتشار سریال Chilling Adventures of Sabrina اعلام شد

شبکه نتفلیکس سرانجام تاریخ انتشار فصل اول سریال Chilling Adventures of Sabrina را تایید و اعلام کرد.

مدتی می‌شود که سریال Riverdale (ریوردیل) از شبکه نت فلیکس منتشر شده است که طبق آمارهای منتشر شده، محبوبیت این سریال در این شبکه استریم بسیار بیشتر از شبکه CW که شبکه اصلی پخش کننده آن است، بوده و تعداد بینندگان آن در نت‌فلیکس بیشتر از بینندگان آن در شبکه CW اعلام شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نتفلیکس تاریخ انتشار فصل اول سریال Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا) که نسخه فرعی سریال Riverdale خواهد بود، را تایید و اعلام کرده است. نتفلیکس در کنفرانس خبری خود در تور مطبوعاتی انجمن منتقدان تلویزیون امسال، اعلام کرد که فصل اول این سریال قرار است در تاریخ ۲۶ اکتبر امسال (۴ آبان) منتشر شود.

سال گذشته فصل دوم سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) در این تاریخ منتشر شد و حال سریال Chilling Adventures of Sabrina که فضای آن به نظر می‌رسد مناسب ایام هالووین باشد، قرار است در این روز منتشر شود. با این حال، نتفلیکس تصاویر یا تریلری از این سریال را منتشر نکرد و تنها به اعلام تاریخ انتشار آن بسنده کرده است. فصل اول سریال Chilling Adventures of Sabrina در ۱۰ قسمت تولید شده و در حال حاضر برای فصل دوم که قرار است در ۱۰ قسمت تولید شود، نیز تمدید شده است و طبق قرارداد نتفلیکس، این سریال فعلا در فصل دوم به پایان خواهد رسید، اما موفقیت آن ممکن است باعث تمدید و ادامه ساخت آن برای یک یا چند فصل دیگر نیز شود. 

کرنان شیپکا، جاز سینکلر، میشل گومز، چنس پردومو، میراندا اتو، ریچارد کویل، لوسی دیویس، روس لینچ، برانسون پینچوت، ادلاین رادولف، ابیگیل کاون و تاتی گابریل از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Chilling Adventures of Sabrina حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. روبرتو آگویر ساکاسا، نویسنده سریال Riverdale و خالق شخصیت سابرینا، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Sabrina را بر عهده خواهد داشت و به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور خواهد داشت.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده