نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱

نویسندگان سریال ارباب حلقه ها معرفی شدند

شبکه آمازون در حاشیه تور مطبوعاتی انجمن منتقدان تلویزیون امسال، نویسندگان سریال The Lord of the Rings را معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام آمازون نویسندگان سریال ارباب حلقه‌‌ها (The Lord of the Rings) را انتخاب و رسما معرفی کرد. در حاشیه تور مطبوعاتی انجمن منتقدان تلویزیون 2018، جنیفر سلکه، رئیس آمازون استودیوز رسما نویسندگان این سریال اقتباسی از رمان‌های فانتزی و حماسی جی. آر. آر. تالکین را تایید و معرفی کرد. جان دی. پین و پاتریک مک‌ کی، نویسندگان فیلمنامه فیلم Star Trek 4 (پیشتازان فضا ۴)، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال The Lord of the Rings را بر عهده گرفته‌اند. سلکه در این رابطه توضیح داد:

ساخت یک اقتباس از مجموعه ارباب حلقه‌ها، یک فرآیند پر از تفکر بوده؛ چون که این جهان بسیار گسترده است. راه‌های مختلف و متفاوتی برای این پروژه وجود دارد و شارون تال یگوادو، سرپرست بخش سریال‌های محدود (Event Series) آمازون، باعث شد افراد زیادی به نزد ما بیایند و ایده‌های خود را بیان کنند. زمان زیادی صرف صحبت کردن در مورد ایده‌ها و رمان‌های مختلف شده است و ما بسیار هیجان‌زده هستیم که پین و مک‌کی را برای حرکت این سریال به مرحله بعدی فرآیند توسعه آن، به تیم تولید اضافه کرده‌ایم. 

JD Payne and Patrick McKay

با اینکه پین و مک‌کی در TCA حضور نداشتند، اما آمازون در کنفرانس خبری خود به صحبت‌های این دو نفر و هیجانی که برای حضور در این پروژه دارند، اشاره کرد. پین و مک‌کی در یک پیام مشترک گفتند:

دنیای غنی جی آر آر تالکین با شکوه، عشق، بردباری و ریزه کاری خلق و ایجاد شده است. ما بسیار هیجان‌زده هستیم تا با آمازون برای زندگی بخشیدن دوباره به این مجموعه همکاری کنیم. ما مانند فرودو که پس از ترک شایر احساس مسئولیت بزرگی کرد، احساس می‌کنیم که مسئولیت بزرگی روی دوش ما است و این آغاز ماجراجویی یک بخش از زندگی ما است.

سلکه اطلاعات جدید و بیشتری از داستان و اتفاقات سریال ارباب حلقه ها را به اشتراک نگذاشت و در حال حاضر تنها می‌دانیم که اتفاقات این سریال قرار است پیش از اتفاقات رمان و فیلم The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (ارباب حلقه‌ها: یاران حلقه) جریان داشته باشد. این سریال قرار است براساس دست‌نوشته‌های تالکین که تاکنون فاش نشده‌اند، ساخته شود و این سریال قرار است در ۵ فصل تولید شود که هزینه آن حدود یک میلیارد دلار خواهد بود. با این حال، پین و مک‌کی در حال حاضر تنها وظیفه نوشتن فیلمنامه و تشکیل اتاق نویسندگان سریال ارباب حلقه‌ها را بر عهده گرفته‌اند و آمازون هنوز رسما شورانر این سریال را معرفی نکرده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده