نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۸

راوی پتل به بازیگران فیلم Wonder Woman 1984 اضافه شد

راوی پتل، بازیگر سریال American Housewife (زن خانه‌دار آمریکایی)، به لیست بازیگران فیلم ابرقهرمانی Wonder Woman 1984 (واندر وومن 1984) اضافه شد.

بازیگران زیادی در دنبالهٔ فیلم Wonder Woman (واندر وومن) با عنوان Wonder Woman 1984 (واندر وومن ۱۹۸۴) ایفای نقش می‌کنند و بازیگران بیشتری نیز در حال پیوستن به پروژهٔ جدید کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) هستند. اوایل هفتهٔ گذشته بود که ناتاشا راثول برای ایفای نقشی به فیلم جدید پتی جنکینز ملحق شد و حال خبر می‌رسد راوی پتل، بازیگر، تهیه‌کننده، مستندساز و کارگردان آمریکایی، قرار است نقشی نامشخص را در فیلم ابرقهرمانی کمپانی دی‌سی ایفا کند.

طبق گزارش سایت دِدلاین، راوی پتل یکی از نقش‌های فرعی فیلم Wonder Woman 1984 را ایفا خواهد کرد و طبق این گزارش هنوز نقش در نظرگرفته‌شده برای این بازیگر، به‌صورت رسمی اعلام نشده است. همان‌طور که می‌دانید در طول سال گذشته شایعاتی وجود داشت که قسمت دوم فیلم Wonder Woman قرار است در دههٔ ۸۰ میلادی و در طول دوران جنگ سرد جریان داشته باشد؛ با توجه به تصویری که جف جانز، رئیس دی سی اینترتیمنت، چندی پیش منتشر کرد و در آن WW84 حک شده بود، به نظر شایعات از پیش مطرح‌شده، درست بود و داستان این فیلم در دههٔ ۸۰ میلادی روایت خواهد شد.

راوی پتل در فیلم Wonder Woman 1984 با گل گدوت همبازی خواهد شد که چهار مرتبه سابقهٔ ایفای نقش واندر وومن را در سه سال دارد و قرار است در این فیلم نیز نقش شخصیت پرنسس دایانا یا همان واندر وومن را ایفا کند. کریس پاین (بازیگر فیلم Star Trek Beyond) در نقش استیو ترور، کریستن ویگ (بازیگر فیلم Ghostbusters) در نقش چیتا و پدرو پاسکال در یک نقش نامشخص و مهم، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Wonder Woman 1984 تأیید و اعلام شده است.

پتی جنکیز بار دیگر روی صندلی کارگردانی فیلم کمپانی برادران وارنر خواهد نشست و فیلم Wonder Woman 1984 را بر اساس فیلمنامهٔ خودش با همراهی دیوید کالاهام (نویسندهٔ فیلم Godzilla) و جف جانز (نویسندهٔ فیلم Aquaman) خواهد ساخت. مراحل فیلمبرداری این فیلم تقریباً از حدود ۴۵ روز پیش شروع شده است و فیلم Wonder Woman 1984 قرار است در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ماه ۱۳۹۸) روی پرده‌ٔ سینما برود.

راوی پتل بیشتر به‌خاطر نقش‌آفرینی در سریال Master of None (استاد هیچی) شبکه نتفلیکس شناخته می‌شود و وی همچنین نقشی مهم در سریال کمدی Grandfathered (پدربزرگ‌شده) شبکهٔ فاکس داشت. وی در سریال It's Always Sunny in Philadelphia (فیلادلفیا همیشه آفتابی است) است نیز نقشی داشت و از دیگر آثار وی می‌توان به Transformers (تبدیل‌شوندگان)، Grey's Anatomy (آناتومی گری)، Past Life (زندگی گذشته) و Meet the Patels (ملاقات با پتل‌ها) اشاره داشت.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده