نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۱

سریال Altered Carbon برای فصل دوم تمدید شد

سرانجام شبکه نتفلیکس رسما سریال Altered Carbon را برای فصل دوم تمدید کرد که در آن شاهد تغییر بازیگر اصلی سریال خواهیم بود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس رسما سریال Altered Carbon (کربن تغییر یافته) را برای فصل دوم تمدید کرد و از تغییر بازیگر اصلی آن خبر داد. آنتونی مکی، بازیگر نقش سم ویلسون ملقب به فالکون در دنیای سینمایی مارول، قرار است نقش اصلی فصل دوم این سریال علمی تخیلی را بازی کند. او در واقع قرار است نقش تاکشی کواچ را در فصل دوم سریال Altered Carbon بازی کند که در فصل اول این سریال، جوئل کینامن نقش این شخصیت را بازی کرده بود. با این حال، با توجه به اتفاقات پایانی فصل اول، تغییر بازیگر نقش تاکشی کواچ در فصل دوم این سریال قابل انتظار بود و حال قرار است شاهد چهره جدید این شخصیت در فصل دوم آن باشیم، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فصل دوم سریال Altered Carbon در دسترس نیست.

captain america civil war falcon

همچنین نتفلیکس اعلام کرد که آلیسون شاپکر، نویسنده سریال The Flash (فلش) و سریال Fringe (فرینج) به جمع سازندگان فصل دوم سریال Altered Carbon اضافه شده و به لاتا کالوگریدز در ساخت فصل دوم این سریال کمک خواهد کرد. با این حال، اطلاعات بیشتری از جمله تاریخ پخش، دیگر بازیگران و تعداد قسمت‌های فصل دوم سریال Altered Carbon منتشر نشده است. 

کینامن، بازیگر فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار)، پیش از این تایید کرده بود که اگر فصل دوم سریال Altered Carbon ساخته شود، او قرار نیست در آن بازگردد. با اینکه کینامن قرار نیست در فصل دوم این سریال حضور داشته باشد، اما او در حال حاضر قرار است نقش اصلی ریبوت سریال Hanna (هانا) برای شبکه آمازون پرایم را بازی کند. حال آنتونی مکی وظیفه بسیار سختی را برای اثبات خود به‌عنوان جانشین کینامن برای نقش تاکشی کواچ در فصل دوم سریال Altered Carbon خواهد داشت، اما به‌نظر می‌رسد که نتفلیکس از انتخاب خود بسیار راضی است. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده