نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۴

بازیگران اصلی ریبوت فیلم Charlie's Angels معرفی شدند

شرکت سونی پیکچرز سرانجام رسما بازیگران اصلی ریبوت فیلم Charlie’s Angels (فرشتگان چارلی) را تایید و معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت سونی پیکچرز فهرست رسمی بازیگران اصلی ریبوت فیلم Charlie’s Angels را تایید و اعلام کرده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، کریستن استوارت، نائومی اسکات و الا بالینسکا، قرار است نقش سه شخصیت فرشتگان چارلی را در بازسازی این مجموعه بازی کنند. الیزابت بنکس کارگردانی ریبوت فیلم Charlie’s Angels را بر عهده خواهد داشت و او به‌همراه جی باسو وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته است. همچنین بنکس نقش شخصیت بازلی را نیز در این فیلم بر عهده دارد.

Naomi Scott

اتفاقات بازسازی فیلم Charlie’s Angels پس از اتفاقات فیلم‌های اصلی این مجموعه جریان خواهد داشت که تمرکز‌ آن روی نسل جدیدی از فرشتگان خواهد بود که برای شخصیت مرموز چارلی کار می‌کنند که این گروه بیشتر با نام فرشتگان چارلی شناخته می‌شود. آژانس تاونسند در حال حاضر تیم بسیار با استعدادی در سطح جهانی آموزش داده است که خدمات امنیتی و اطلاعاتی را به طیف وسیعی از مشتریان خصوصی ارائه می‌دهند. ریبوت فیلم Charlie’s Angels که در ابتدا قرار بود در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۷ خرداد ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود، اکنون قرار است با حدود دو ماه تاخیر در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ (۵ مهر ۱۳۹۸) اکران شود.

Ella Balinska

در حال حاضر در این تاریخ، بازسازی فیلم Charlie’s Angels باید با فیلم The Hunt (شکار) و انیمیشن Abominable (زشت) که هر دو به شرکت یونیورسال پیکچرز تعلق دارند، در گیشه رقابت کند. همچنین اسکات نقش پرنسس یاسمن را در بازسازی فیلم Aladdin (علاالدین) بازی کرده که این فیلم قرار است در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ (۳ خرداد ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده