نویسنده: یونس بهرامی
// سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۵

رابرت دنیرو در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم جوکر است

سرانجام، آیا رابرت دنیرو پا به فیلم‌های کامیک بوکی خواهد گذاشت؟ 

اگر برای‌تان جای سؤال است که یک فیلم ابرقهرمانی با بازیگرهای جدی و مشهور به چه شکل خواهد شد، الآن وقت هیجان‌زده شدن است؛ زیرا طبق گزارشی که از وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر شده است، احتمالاً رابرت دنیرو در فیلم اختصاصی جوکر حاضر شود و با واکین فینیکس هم‌بازی خواهد شد.

با این‌که قبلاً هم شایعه‌ی حضور دنیرو در این فیلم پخش شده بود،‌ اما طبق این گزارش، دنیرو در حال مذاکره با شرکت برادران وارنر (.Warner Bros) است تا به تیم بازیگری فیلم Joker بپیوندد؛ فیلمی که انتظار می‌رود تا به‌جای نمایش دادن نبردهای بزرگ و پر از انفجار سایر فیلم‌های ابرقهرمانی، بیشتر روی شخصیت‌پردازی متمرکز باشد. اگر دنیرو و شرکت برادران وارنر به توافق برسند، می‌توان احتمال داد که دنیرو در نقش یک شومن یا مجری در گذشته‌ی جوکر یا یک شخصیت کلیدی دیگر ایفای نقش کند.  

بعد از شایعات مختلف، مدتی قبل به‌طور رسمی مشخص شد که واکین فینیکس نقش جوکر را در فیلم مستقل این شخصیت بازی می‌کند. این فیلم، برخلاف سایر فیلم‌های دی‌سی کامیکس (DC Comics)، بودجه‌ی کمتری دارد و گفته شده که اتمسفری تاریک و دراماتیک‌تر خواهد داشت. 

هنوز اطلاعات زیادی از داستان فیلم جوکر در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که در شهر گاتهام در دهه‌ی هشتاد جریان خواهد داشت و در تاریخ ۱۲ مهر سال ۱۳۹۸ (۴ اکتبر سال ۲۰۱۹) اکران خواهد شد. همچنین می‌دانیم که عوامل فیلم جوکر در حال مذاکره با زازی بیتس، بازیگر فیلم Deadpool 2، هستند تا به تیم بازیگری این فیلم اضافه شود. 

رابرت دنیرو، با بردن دو جایزه‌ی اسکار و هفت بار نامزدی این جایزه برای فیلم‌های مختلف، بازیگر فوق‌العاده مشهوری است. او را بیشتر با فیلم‌‌هایی مثل The Godfather Part II، Taxi Driver و Goodfellas می‌شناسیم. با این‌که امروزه فیلم‌های اقتباسی از کامیک بوک‌ها و ابرقهرمان‌ها بسیار در سینما داغ شده، اما این بازیگر تا الآن در هیچ‌یک از آن‌ها ایفای نقش نکرده است. آیا فیلم جوکر ورق را برای این بازیگر برمی‌گرداند؟ 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده