نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸

تیزر جدیدی از انیمیشن سریالی The Dragon Prince منتشر شد

در ادامه‌ی مراسم کامیک کان سن دیگو امسال، شبکه‌ی نتفلیکس تیزر تریلر کوتاهی را از انیمیشن سریالی شاهزاده‌ی اژدها (The Dragon Prince) منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر کوتاه جدیدی از انیمیشن سریالی جدید شبکه‌ی نتفلکیس که The Dragon Prince (شاهزاده اژدها) نام دارد، در مراسم کامیک کان سن دیگو سال ۲۰۱۸ به نمایش درآمد. این تریلر، موضوع کلی و چند مورد از اتفاقات کوچکی را که در انیمیشن سریالی شاهزاده‌ی اژدها وجود دارد، به نمایش می‌گذارد و سه شخصیت اصلی این داستان را به مخاطب معرفی می‌کند. شما در انتهای همین پست می‌توانید این تریلر را مشاهده یا دانلود کنید.

انیمیشن The Dragon Prince داستان دو شاهزاده انسانی به نام‌های کالوم و برادرش ازران را برای مخاطبان خود نقل می‌کند. در این تریلر جدید، ما شاهد یک درگیری میان مردم آنها و الف‌ها هستیم؛ درگیری‌ای که بعد از مدتی و در همان ابتدای سریال، تبدیل به معضلی بزرگ‌تر می‌شود. همین موضوع، الف‌ها را متقاعد می‌کند که یک قاتل به نام رایلا به سراغ این دو شاهزاده بفرستند تا بلکه این قاتل این دو را به قتل برساند. زمانی که رایلا به سراغ این دو برادر می‌رود، به جای کشتنِ آنها، تصمیم می‌گیرد که با آنها متحد شود. زمانی که این سه نفر با یکدیگر متحد شدند، تصمیم گرفتند تا به دنبال راهی بگردند که مردمشان را هم با یکدیگر متحد کنند و صلح را برای سرزمین خود به ارمغان بیاورند.

نقطه‌ی قوت و تمرکز انیمیشن سریالی شاهزاده اژدها را شاید بتوان به مردی ارتباط داد که پشت داستان این انیمیشن بوده است و خالق اصلی آن محسوب می‌شود؛ آن هم کسی نیست جز آرون اهاز. اگر کارهای اهاز را دنبال کرده باشید، می‌دانید که او در طی این سال‌ها، مسئولیت نوشتن فیلمنامه‌ی انیمیشن سریالی Avatar: The Last Airbender (آواتار: آخرین بادافزار) را بر عهده داشته است. به همین دلیل طرفداران تا حد زیادی برای این انیمیشن هیجان‌زده‌اند و دوست دارند یک بار دیگر این کارگردان با استعداد را در سمت کارگردانی یک سریال فانتزی و رمز و رازی ببینند. یکی دیگر از اعضای کار کشته‌ی تیم انیمیشن سریالی آواتار: آخرین بادافزار به نام جانکارلو ولپ و یکی از کارگردانان سابق این مجموعه تلویزیونی، تهیه کننده اجرایی انیمیشن سریالی The Dragon Prince محسوب می‌شود.

براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، قرار است تمامی قسمت‌های انیمیشن سریالی شاهزاده اژدها در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) در شبکه نت فلیکس در دسترس قرار بگیرد. البته لازم به ذکر است که این مجموعه، تنها انیمیشنی نیست که قرار است سال جاری میلادی در شبکه نتفلیکس پخش شود. ما در ماه اکتبر سال جاری میلادی، می‌توانیم فصل دوم انیمیشن سریالی Castlevania (کسلوانیا) را تماشا کنیم.

چندی پیش در Anime Expo، شبکه Netflix عنوان کرد که در سال ۲۰۱۹، انیمه سریالی Ultraman (اولترامن) و همچنین انیمه سریالی Kengan Ashura (کنگان آشورا) در سرویس استریم این شبکه پخش خواهد شد. داستان انیمه سریالی اولترامن براساس یک سری کتاب علمی تخیلی و کلاسیک ژاپنی درباره یک مردِ به ظاهر معمولی است که روح و دی ان ای یک قهرمان افسانه‌ای را از به‌دست می‌آورد. از طرف دیگر، داستان انیمه سریالی کانگان آشورا هم در رابطه با مردی ۵۶ ساله است که درست همانند یک گلادیاتور، در حمایت از دوستان خود، مبارزه می‌کند.

دانلود از آپارات


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده