نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵

مایکل روکر، بازیگر فیلم Guardians of the Galaxy نسبت به اخراج جیمز گان واکنش نشان داد

مایکل روکر، بازیگر نقش یاندو در فیلم Guardians of the Galaxy و همچنین سریال The Walking Dead با ترک کردن صفحه‌ی توییتر خود، نسبت به اخراج جیمز گان واکنش نشان داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مایکل روکر، بازیگر نقش شخصیت یاندو در فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) و سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) به‌تازگی به‌طور رسمی در صفحه توییتر خود اعلام کرد که در روز یکشنبه ۲۲ جولای (۳۱ تیر)، او از توییتر خداحافظی خواهد کرد. او با انتشار عکسی، در توییتر خود اینگونه نوشت:

دوستان و طرفداران.... یک اعلامیه‌ی بسیار مهم از طرف مایکل روکر:

این حساب کاربری از روز یکشنبه دیگر فعالیتی نخواهد داشت و غیرفعال می‌شود. ما از اتفاقات مسخره‌ای که در حال حاضر در حال رخ دادن است، بسیار خسته و ناراحت هستیم... نه من و نه نماینده‌ی من دیگر از توییتر استفاده نخواهیم کرد. توییتر مکان خیلی بد و مسخره‌ای است و من دیگر هیچ کاری با آن نخواهم داشت.

من از تمامی شما که در تمام این مدت از من حمایت کردید و حرف‌های زیبایی برای من فرستادید سپاسگزارم. شما را در اینستاگرام می‌بینم.

این حساب کاربری که مدت زیادی توسط نماینده‌ی مایکل روکر اداره می‌شد، طرفداران را تشویق کرد تا خبرهای مرتبط با مایکل روکر را در وبسایت رسمی خودِ این هنرمند به آدرس michaelrookeronline.com دنبال کنند. آنها بعد از این اتفاق، صفحه‌های رسمی دیگر او را که در سایت فیسبوک و همچنین اینستاگرام قرار داشت، دنبال کردند. او در یک توییت دیگر خود، اینگونه نوشت:

طرفداران می‌توانند اخبار مربوط به مایکل روکر را در وبسایت شخصی او دنبال کنند. شما همچنین می‌توانید این اخبار را در صفحه‌ی رسمی اینستاگرام و فیسبوک او بخوانید. از اینکه شرایط اینگونه پیش رفت و ما مجبور به انجام این کار شدیم، بسیار متاسفیم. ما برای اکثر شما دلتنگ خواهیم شد.

#خداحافظ

Michael Rooker

همانطور که مشاهده می‌کنید، او آخرین توییت خود را با هشتگ خداحافظ به پایان رسانده است. از طرف دیگر، او در بیوگرافی صفحه‌ی خود هم متن زیر را نوشته است:

این حساب کاربری دیگر فعال نیست و فعالیتی نخواهد داشت. مایکل روکر توییتر را ترک کرده و هرگز باز نخواهد گشت.

این هنرمند همچنین تصویری از خودش و دوست و همکار قدیمی خود یعنی جیمز گان را هم در قسمت تصویر پروفایل خود قرار داده است. افرادی که صفحه‌ی این هنرمند را دنبال می‌کردند، می‌دانند که تا چند وقت اخیر، تصویر پروفایل این حساب عکس دیگری بود و او به‌تازگی این عکس خود با جیمز گان را قرار داده است. روکر اگرچه فعالیت‌های زیادی در طی این سال‌ها داشته، اما او بیشتر برای ایفای نقش شخصیت رویجر یاندو اودونتا در فیلم نگهبانان کهکشان و همچنین دنباله آن یعنی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان قسمت دوم) که در سال ۲۰۱۷ اکران شد، معروف و محبوب شده است.

این بخش از مطلب ممکن است بخشی از داستان فیلم نگهبانان کهکشان، قسمت دوم را برای شما فاش کند

.

.

.

مایکل روکر اصلا انتظار نداشت که باری دیگر به این نقش بازگردد؛ زیرا خودِ جیمز گان گفته بود که این شخصیت، بعد از فدا کردنِ خالصانه‌ی جانِ خود برای نجات زندگی پسر خود یعنی استار لرد (با بازی کریس پرت)، همچنان مرده خواهد ماند.

 

پایان اسپویل

 

اگرچه جیمز گان قرار بود به عنوان نویسنده و کارگردان باری دیگر به پروژه تولید فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 (نگهبانان کهکشان قسمت سوم) و کمپانی مارول استودیوز بازگردد، اما خیلی زود توسط رئیس کمپانی دیزنی استودیوز یعنی آلن هورن از این پروژه اخراج شد. جیمز گان تقریبا ۱۰ سال پیش، توییت‌هایی را منتشر کرده بود که حالا بعد از گذشت چندین سال دوباره رو شد. از آنجایی که این توییت‌ها «نامناسب» و «غیرقابل دفاع» بودند، کمپانی دیزنی مجبور به اخراج این نویسنده و کارگردان شد. از زمانی که این جریان به میان آمد، جیمز پشیمانی و ناراحتی خود را ابراز کرد و بعد از اینکه مسئولیت توییت‌ها را بر عهده گرفت، این تصمیم کمپانی را مبنی بر کنار گذاشته شدن از قسمت سوم این مجموعه بلاک باستری درک کرد.

در طی این مدت، هنرمندان زیادی مانند هنرمند فیلم Ant-Man and the Wasp (انت من و واسپ) یعنی دیوید دستمالچیان، بازیگر سریال Agents of S.H.I.E.L.D (ماموران شیلد) یعنی پتون ازوالت، دیو باتیستا بازیگر نقش شخصیت درکس و همچنین شان گان برادر جیمز و بازیگر نقش کراگلین و خیلی هنرمندان دیگر، از این کارگردان دفاع کردند.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده