نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰

تریلر جدیدی از انیمیشن سریالی Mega Man: Fully Charged منتشر شد

تریلر جدیدی از انیمیشن سریالی Mega Man: Fully Charged در جریان مراسم کامیک کان منتشر شد.

انیمیشن Mega Man: Fully Charged یک انیمیشن سریالی بر اساس مجموعه بازی‌های مگامن کمپانی کپکام است. حال و در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تریلر جدیدی از این انیمیشن در مراسم کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۸ منتشر شده است که شخصیت اصلی انیمیشن و انواع‌و‌اقسام تهدیداتی که او با آن‌ها روبه‌رو خواهد شد، به نمایش در می‌آورد.

انیمیشن Mega Man: Fully Charged ماجراجویی‌های «آکی لایت»، پسربچه‌ای روباتیک که توانایی تبدیل شدن به مگامن قهرمان را دارد، را دنبال می‌کند. آکی از «سیلیکون سیتی» در برابر مامورین شرور و فاسدی اعم از «نایت» و «ربات مسترهای» تحت فرمان او که طرفداران مگامن آن‌ها را از بازی‌های این مجموعه به یاد دارند، محافظت می‌کند. در این انیمیشن باری دیگر شاهد دوستان قدیمی مگامن نظیر «راش» و متحدان جدیدی به مانند مگا مینی هستیم که آکی را همراهی خواهند کرد. همانطور که در تریلر جدید انیمیشن می‌توان مشاهده کرد، این نسخه از مگامن توانایی جذب و استفاده از سلاح‌ها و توانایی‌های روبات‌هایی که شکست می‌دهد، دارد.

دانلود از وب‌سایت آپارات

پخش انیمیشن Mega Man: Fully Charged قرار است از تاریخ چهاردهم مرداد ماه (۵ آگوست) از شبکه کارتون نتورک آغاز شود. این انیمیشن ۲۶ اپیزود خواهد داشت و بر این اساس طولانی‌تر از انیمیشن سریالی Mega Man Star Force که در سال ۲۰۱۷ روی آنتن شبکه Cartoon Network رفت، خواهد بود.  

امسال شاهد بازگشت مجموعه Mega Man به صنعت بازی‌ها نیز خواهیم بود؛ زیرا بازی Mega Man 11 در تاریخ دهم مهرماه (۲ اکتبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر خواهد شد. این بازی اثری ۲.۵ بعدی، ساید اسکرولینگ و اکشن-پلتفرمر است که در آن مگامن باری دیگر باید با دکتر وایلی دست و پنجه نرم کند و کارگردانی و تهیه‌کنندگی این اثر نیز به ترتیب بر عهده کوجی اودا و کازوهیرا سوچیا است. این پایان ماجرا نیست؛ چرا که طرفداران مگامن در سال جاری می‌توانند به تجربه بازی Mega Man X Legacy Collection 1+2 نیز بپردازند که هشت بازی اصلی این مجموعه را در خود جای داده است.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده