نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۳

فیلم Bumblebee تریلر جدیدی دریافت کرد

اخیرا و در مراسم کامیک کان سن دیگو امسال، ویدیوی جدیدی از فیلم بامبل بی (Bumblebee) منتشر شد که در آن ما شاهد همان طراحی‌های کلاسیک و شخصیت‌های شرور فیلم هستیم.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که انتظار دارید فیلم Bumblebee (بامبل بی) درست همانند یکی دیگر از قسمت‌های سری فیلم‌های Transformers (تبدیل شوندگان) مایکل بی به نظر برسد و احساس شود، احتمال دارد که با شنیدن این خبر کمی شوکه شوید. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران و کارگردان امسال به مراسم کامیک کان سن دیگو آمدند تا تصاویر جدیدی را از فیلم خودشان به نمایش بگذارند. آنها قصد داشتند با این کار به طرفداران خود اثبات کنند که این اثر، بیشتر از اینکه از لایو اکشن‌های قبلی خود الهام گرفته باشد و دنباله‌ای برای آنها محسوب شود، از کارتونی که در دهه ۱۹۸۰ منتشر شد، الهام گرفته است. عوامل ساخت این اثر همچنین ویدیوی جدیدی از این فیلم سینمایی مورد انتظار منتشر کردند که شما در انتهای همین پست می‌توانید این ویدیو را مشاهده یا دانلود کنید.

این امر از همان ابتدا کاملا مشهود و مشخص بود، اما زمانی که استن بوش استیج سالن H را در دست گرفت و با گیتار الکتریکی خود قطعه‌ی «The Touch» از انیمیشن The Transformers: The Movie (تبدیل شوندگان: فیلم) را که در سال ۱۹۸۶ به نمایش درآمده بود، اجرا کرد این موضوع واضح‌تر شد. از همان زمان، کارگردان این اثر یعنی تراویس نایت به طرفداران اجازه داد تا متوجه شوند که طراحی‌های انجام شده برای تبدیل شوندگان، درست از اولین نسل‌های این کاراکترها گرفته شده است و تقریبا ارتباط خاصی نسبت با چیزی که ما در قسمت‌های قبلی سینمایی این مجموعه دیده بودیم، ندارد.

اگرچه بامبل بی می‌تواند به یک ماشین فولکس قورباغه‌ای تبدیل شود، اما جالب است بدانید که شخصیت‌های شرور داستان یعنی نایت برد و دراپ کیک، به سه حالت مختلف توانایی تبدیل شدن دارند. آنها نه تنها می‌توانند به یک خودروی عضلانی تبدیل شوند، بلکه می‌توانند به صورت وسایل نقلیه‌ی پرواز کننده هم تغییر شکل دهند. علاوه بر این، کارگردان فیلم بامبل بی خبرهای بدی در رابطه با Decepticon دیگری را که در اولین تریلر این اثر دیده شد، برای افراد حاضر در این سالن عنوان کرد. او اعلام کرد که آن جت، استار اسکریم نیست؛ در عوض او، بلیتز وینگ است؛ یک شخصیت تبدیل شونده‌ی G1 که اولین بار در سال ۱۹۸۵ ظاهر شد.

Bumblebee

حال این سوال مطرح می‌شود که چرا تا وقتی که استار اسکریم وجود دارد، از بلیتز وینگ استفاده شده است؟ تراویس نایت در پاسخ به این سوال عبارت «تمام این موارد، زمانی که شما فیلم را تماشا کنید، برایتان مشخص می‌شود» را بیان کرد. در این مراسم، نگاه گسترده‌ای به فیلم‌ها نمایش داده شد. همچنین در طی این مراسم، جزئیات بیشتری از شخصیت‌های این اثر و داستان‌هایی که در این فیلم شاهد آنها هستیم، برای طرفداران حاضر در سالن به نمایش گذاشته شد. در نیمه‌ی اولیه‌ی این ویدیو ما شاهد دویدن بی و فرار کردنِ او از دست ارتش هستیم. این تیم ارتشی توسط مامور برنز با بازی جان سینا هدایت می‌شود و آنها قصد دارند بی را به زمین بزنند. در همین لحظه، بلیتز وینگ از راه می‌رسد و قصد دارد خودش این ربات زرد اتوماتیک را به قتل برساند. در انتها، بلیتز، بی را از صخره‌ای به پایین پرتاب می‌کند و به ظاهر باعث مرگ او می‌شود. هرچند در عوض این ربات که به‌شدت هم آسیب دیده، تبدیل به یک فولکس قورباغه‌ای می‌شود که بعد از گذشت مدتی، شخصیت چارلی واتسون با بازی هیلی استاینفلد او را پیدا می‌کند. استاینفلد در طی مصاحبه‌ی خود درباره این شخصیت اینگونه صحبت کرد:

جلوه‌های ویژه‌ی فیلم بامبل بی با تمام آثار تبدیل شوندگان مایکل بی متفاوت خواهد بود و ما در این اثر، شاهد سیاره‌ی سایبرترون هم خواهیم بود

ما به عنوان یک نوجوان معمولی که درست درک نمی‌شود، با چارلی ملاقات می‌کنیم. او به‌شدت تلاش می‌کند تا آزادی‌ای که آرزویش را دارد، پیدا کند.

شخصیت چارلی واتسون همچنین در تلاش است تا با غمی که به‌تازگی به زندگی‌اش آمده کنار بیاید و همین موضوع باعث می‌شود که دیدن و آشنا شدن با بامبل بی را به نوعی راه فرار احتمالی ببیند. البته، این فیلم هنوز یک اثر تبدیل شوندگان محسوب می‌شود و این دو شخصیت، به همراه دوست چارلی به نام ممو (با بازی جرج لندبورگ جونیور)، با تمام توان در تلاش هستند تا از این وضعیت جانِ سالم به در ببرند؛ زیرا هم انسان‌ها و هم ربات‌ها آنها را تحت تعقیب قرار داده‌اند و قصد شکارشان را دارند.

چیزی که در این میان بسیار هیجان‌انگیز است، شاید موضوع جلوه‌های ویژه‌ی این اثر باشد. همانطور که در این ویدیو مشاهده می‌کنید، جلوه‌های ویژه‌ی فیلم بامبل بی، با تمام قسمت‌های قبلی سری فیلم‌های تبدیل شوندگان مایکل بی متفاوت است. با اینکه هنوز این موضوع تایید نشده که آیا اپتیموس پرایم هم در این اثر حضور خواهد داشت یا خیر، اما تصویری از پرایم آن هم به همراه طراحی‌ای که به G1 نزدیک است، نشان داده شد. همین موضوع باعث شد که طرفداران به این موضوع فکر کنند که آیا واقعا حضور او امکان‌پذیر است؟ همچنین به عنوان یک اتفاق شگفت‌انگیز دیگر، صداپیشه‌ی اپتیموس پرایم یعنی پیتر کالن در این پنل حضور یافت و این سوال را پرسید که چه زمانی اپتیموس می‌تواند فیلم اختصاصی خودش را داشته باشد. حال اینکه پرایم واقعا در این فیلم حضور دارد یا خیر، نیاز به گذر زمان دارد.

البته شاید هم ما روی زمین شاهد حضور او نباشیم. در انتهای این پنل، نایت یک بمب خبری دیگر میان طرفداران انداخت. ما در این اثر شاهد سیاره‌ی سایبرترون، خانه‌ی تبدیل شوندگان هم هستیم.

ما در این فیلم سایبرترون را می‌بینیم و باید بگویم که بسیار جذاب و فوق‌العاده است.

فیلم Bumblebee برای اکران در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.

دانلود از آپارات


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده