نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۷

کارگردان فیلم Metal Gear Solid از احتمال ساخت فیلم Zelda گفت

جردن چارلز وگ رابرتز، کارگردان فیلم Metal Gear Solid، از احتمال ساخت نسخهٔ سینمایی بازی ویدیویی محبوب Zelda سخن گفت.

جردن چارلز وگ رابرتز، کارگردان فیلم Metal Gear Solid (متال گیر سالید)، در جریان برگزاری نمایشگاه کامیک کان 2018 شهر سن دیگو، از شرایط احتمالی ساخت نسخهٔ سینمایی بازی ویدیویی محبوب Zelda سخن گفت.

در جریان برگزاری نمایشگاه کامیک-کان 2018، خبرنگار سایت IGN از جردن چارلز وگ رابرتز در مورد احتمال ساخت نسخهٔ سینمایی بازی ویدیویی محبوب Zelda پرسید و اینکه اگر این فرصت به وی داده شود چه برنامه‌هایی برای ساخت آن در سر دارد. پاسخ و صحبت‌های وی را در این رابطه با هم می‌خوانیم:

موضوع دنیای زلدا این است که زلدا، ارباب حلقه‌ها نیست؛ غیر از این است؟ نباید از یاد برد که دنیای زلدا تا چه حد عجیب‌وغریب و خارق‌العاده است. فکر می‌کنم لازم است راهی پیدا کنیم تا در عمل بتوانیم دنیای سنتی زلدا و دنیای خیلی جدید زلدا را با هم ترکیب کنیم.   

وی در ادامه چنین گفت:

فکر می‌کنم مجبوریم راهی پیدا کنیم تا به‌صورت جدی، فانتزی خالص دوران اُکارینا و شخصیت لینک با گذشته را درهم‌آمیزیم، ولی همزمان به این موضوع هم فکر می‌کنم که باید از راهی هم برای استفاده از وسایل تکنولوژی جدیدتری مثل ترون‌ها و لیزرها که در بازی‌های جدید ویدیویی وجود دارند بهره ببریم، اما نه به‌گونه‌ای که اغراق‌آمیز باشد.

جردن چارلز وگ رابرتز در رابطه با شخصیت لینک نیز چنین گفت:

در واقع به شخصیت لینک خیلی فکر کرده‌ام و این شخصیت نباید در تمام طول فیلم صحبت کند؛ اگر من این فیلم را بسازم، شخصیت لینک، پروتاگونیست بی‌حرفی خواهد بود.

جردن چارلز وگ رابرتز با کارگردانی آثاری چون The Kings of Summer (پادشاهان تابستان) و فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره جمجمه) در سینما شناخته شده است و فیلم پرسروصدای بعدی وی، اقتباسی سینمایی از مجموعه بازی‌های ویدئویی بسیار محبوب متال گیر سالید است. کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) نویسندهٔ فیلمنامهٔ فیلم متال گیر را تأیید و معرفی کرده بود. کار نوشتن نسخه پایانی فیلمنامه این فیلم قرار است بر عهده درک کانلی باشد و جردن چارلز وگ رابرتز چندی پیش اعلام کرد نگارش فیلمنامهٔ فیلم متال گیر سالید به پایان رسیده است.

گفتنی است هنوز تاریخ اکرانی برای فیلم Metal Gear Solid در نظر نگرفته نشده است.

 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده