نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۸

سریال Impulse برای فصل دوم تمدید شد

سرانجام یوتیوب در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018 سریال Impulse (ایمپالس) را برای فصل دوم تمدید کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه استریم یوتیوب رسما سریال Impulse را برای فصل دوم تمدید کرد. در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018، این شبکه اعلام کرد که این سریال علمی تخیلی، اکشن، درام و هیجان‌انگیز که با استقبال بینندگان و منتقدان روبه‌رو شده، برای فصل دوم تمدید شده است. سریال Impulse در واقع سریال فرعی فیلم Jumper (جامپر) است که در سال ۲۰۰۸ به کارگردانی داگ لیمان، کارگردان فیلم Edge of Tomorrow (لبه فردا) اکران شد و علاوه بر حضور به‌عنوان تهیه کننده اجرایی، لیمان کارگردانی قسمت پایلوت (آزمایشی) این سریال را نیز بر عهده داشته است. سریال Impulse داستان یک دختر ۱۶ ساله به‌نام هنریتا با بازی مدی هسن، را روایت می‌کند که با به‌دست آوردن توانایی تلپورت کردن حوادث تلخی برای او رخ می‌دهد. پس از پیداش این قدرت او متوجه می‌شود که چرا او همیشه با همه تفاوت داشته و همچنین در طول سریال شاهد کشف راز او و پدرش در گذشته نیز هستیم، اما در حال حاضر او تنها باید یاد بگیرد که چگونه قدرتش را کنترل و از آن استفاده کند.

مانند فصل اول، فصل دوم سریال Impulse نیز در ۱۰ قسمت تولید خواهد شد و یوتیوب اعلام کرد که فصل دوم این سریال در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ منتشر می‌شود. فیلمبرداری و تولید فصل دوم این سریال بار دیگر در تورنتو کانادا انجام خواهد شد. مدی هسن در نقش هنری کلوز (هنریتا)، میسی پایل در نقش کلئو کلوز، سارا دسجاردینز در نقش جنا هوپ، انوکا اوکوما در نقش آن هولس، کریگ آرنولد در نقش لوکاس بون، کالوم کیت رنی در نقش نیکولای و مت گوردون در نقش توماس هوپ، از جمله بازیگرانی هستند که برای نقش آفرینی دوباره در فصل دوم سریال Impulse باز خواهند گشت. سوزان دنیلز، رئیس بخش محتوای اورجینال یوتیوب گفت:

این سریال دراماتیک و هیجان انگیز دارای تمامی عناصر مناسب با حوادثی غیر منتظره و شخصیت‌های پیچیده است که ما را از ابتدا وارد دنیای مرموز سریال می‌کند. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که بار دیگر قرار است با بخش تولیدات محصولات تلویزیونی یونیورسال و تیم بااستعداد Hypnotic برای ساخت یک فصل دیگر همکاری کنیم.

Impulse

دیوید بارتیس و جین کلین به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در فصل دوم سریال Impulse باز خواهند گشت. همچنین لورن لی‌فرانک بار دیگر به‌عنوان تهیه کننده اجرایی و شورانر در فصل دوم این سریال حضور خواهد داشت. فصل اول سریال Impulse ماه گذشته از شبکه یوتیوب منتشر شد.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده