نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

هزینه شبکه استریم دی سی یونیورس اعلام شد

در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018، شرکت دی سی هزینه اشتراک ماهیانه و سالیانه سرویس استریمش را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت دی سی اینترمیتنت رسما هزینه اشتراک ماهیانه و سالیانه سرویس استریم دی‌سی یونیورس (DC Universe) را اعلام کرد. این سرویس استریم قرار است از پاییز امسال کار خود را آغاز کند و حال پیش فروش اشتراک آن آغاز شده است. دی‌سی در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی امسال اعلام کرد که کاربران آمریکایی می‌توانند با مراجعه به سایت DCUniverse.com، اشتراک این سرویس را پیش خرید کنند. اشتراک سالیانه سرویس دی‌سی یونیورس در ابتدا ۷۴.۹۹ دلار و اشتراک ماهیانه آن ۷.۹۹ دلار خواهد بود. دی‌سی در اولین روز نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018 اولین تریلر رسمی سریال Titans (تایتان‌ها) را منتشر کرد که برای اولین‌بار شاهد دنیای این سریال ابرقهرمانی بودیم.

سریال Titans قرار است اولین محصول ارجینال سرویس دی‌سی یونیورس باشد که در پاییز امسال از این شبکه استریم منتشر خواهد شد. انیمیشن Batman Beyond (ماورای بتمن) محصول سال ۱۹۹۹، انیمیشن Justice League the Animated Series (لیگ عدالت: مجموعه انیمیشن) محصول سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۴ و انیمیشن Batman: The Brave and the Bold محصول سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱، از جمله محصولاتی هستند که کاربران سرویس دی‌سی یونیورس می‌توانند در آغاز کار این سرویس به تماشای آن‌ها بپردازند. همچنین کسانی که از روز پنج شنبه تا یکشنبه هفته آینده اشتراک این سرویس را پیش خرید کنند، در قرعه کشی ۲ نفر برای حضور در مراسم فرش قرمز فیلم Aquaman (آکوامن) و تماشای فیلم شرکت خواهند کرد.

فیلم Aquaman قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود. سریال Swamp Thing (سوامپ تینگ)، سریال Young Justice: Outsiders  که فصل سوم سریال انیمیشنی Young Justice (یانگ جاستیس) است، سریال Harley Quinn (هارلی کوئین) و سریال Doom Patrol (دووم پاترول)، دیگر محصولات ارجینال شبکه دی‌سی یونیورس خواهند بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده