// پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۴

اولین تصاویر تبلیغاتی سریال Umbrella Academy منتشر شد

در جریان مراسم کامیک کان 2018، اولین تصاویر تبلیغاتی سریال کامیک بوکی Umbrella Academy از سوی نتفلیکس منتشر شد.

حدود ۶ ماه پیش بود که آغاز فیلم‌برداری سریالی بر اساس داستان‌های مصور Umbrella Academy از سوی نت فلیکس تایید شد و حالا در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو، اولین تصاویر تبلیغاتی این سریال هم منتشر شدند تا طرفداران با ابرقهرمانان سریال و بازیگرانی که در آن نقش آفرینی خواهند کرد، آشنا شوند. کیت والش، بازیگر سریال محبوب Thirteen Reasons Why و کولم فیور که در سریال House of Cards نیز با نت فلیکس همکاری داشته است، از جمله اسامی مشهوری هستند که در سریال Umbrella Academy نیز حضور خواهند داشت.

Umbrella Academy

مجموعه کامیک‌های آمبرلا آکادمی توسط جرارد وی به رشته تحریر درآمده و طراحی تصاویر آن نیز بر عهده گابریل با بوده است و اولین نسخه از آن در سال ۲۰۰۷ منتشر شد. ماجرای این مجموعه داستان مصور، حول ابرقهرمانانی روایت می‌شود که همگی به طرزی غیرعادی به دنیا آمده‌اند و به سبب توانایی‌های ذاتی‌ای که در اختیار دارند، تحت سرپرستی شخصی به نام رجینالد هارگریوز درمی‌آیند، اما پس از اینکه هارگریوز به طرز مشکوکی کشته می‌شود، آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا به کمک همدیگر از راز مرگ رییس خود پرده بردارند. لوتر، دیگو، آلیسون، وانیا، کلاوز و شماره پنج، اسامی ۶ ابرقهرمان این سریال هستند که به ترتیب تام هاپر، دیوید کاستاندا، اِمی ریور لمپ‌من، الن پیج، رابرت شیهان و ایدن گالاگر در نقش آن‌ها هنرنمایی خواهند کرد.

سریال Umbrella Academy توسط شرکت فیلم‌سازی Universal Cable Productions ساخته شده است. استیو بلکمن که تهیه‌کنندگی سریال‌هایی چون Fargo و Altered Carbon را در گذشته بر عهده داشته است، در سریال آمبرلا آکادمی نیز به عنوان شورانر مشغول به فعالیت است و در کنار شرکت Bluegrass Television و مایک ریچاردسون و کیت گلدبرگ از کمپانی Dark Horse Entertainment، ناشر مجموعه کامیک Umbrella Academy، تهیه‌کننده اجرایی این سریال نیز محسوب می‌شود. آمبرلا آکادمی از شبکه استریمی نت فلیکس پخش خواهد شد، اما هنوز اطلاعاتی در رابطه با تاریخ پخش آن از سوی این کمپانی منتشر نشده است.

Umbrella Academy


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده