نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵

اولین جزییات فیلم ترسناک Annabelle 3 در جریان کامیک کان اعلام شد

در جریان رویداد کامیک کان، جیمز وان و گری دوبرمن اطلاعاتی از فیلم ترسناک Annabelle 3 ارائه کردند. 

مجموعه آنابل یکی از مجموعه‌های فرعی سری فیلم‌های ترسناک Conjuring (احضار) است که تا به امروز، دو فیلم از آن با نام‌های Annabelle در سال ۲۰۱۴ و Annabelle: Creation در سال ۲۰۱۷ اکران شده است. داستان این مجموعه مربوط به عروسکی به نام آنابل است. جدید‌ترین قسمت از این مجموعه Annabelle 3 خواهد بود که اخیرا و در جریان رویداد کامیک کان، اطلاعات اولیه آن ارائه شده است. در این رویداد جیمز وان، تهیه‌کننده و گری دوبرمن، کارگردان و نویسنده این فیلم ترسناک، توضیحاتی در مورد آن ارائه کردند. دوبرمن در این مورد گفت:

من هنوز در حال نهایی کردن فیلم‌نامه فیلم هستم، اما کلیت داستان در مورد وارن‌ها است که آنابل را به اتاق مخصوص خودشان منتقل می‌کنند تا دیگر نتواند آشوب بیش‌تری به پا کند. با این حال همه‌چیز طبق انتظار آن‌ها پیش نمی‌رود و آنابل حتی در این مکان هم به شرارت‌هایش ادامه می‌دهد و شیطانی را که داخل آن اتاق وجود دارد، بیدار می‌کند و دختر ۱۰ ساله خانواده وارن را هدف قرار می‌دهد. کلیت داستان در این مورد است. 

دوبرمن در ادامه گفت:

به طور ساده، آنابل تمام اشیا تسخیر‌شده داخل آن اتاق را بیدار می‌کند و در نتیجه شاهد یک جور A Night at the Museum ولی با حضور آنابل خواهیم بود!

جهان Conjuring در حال حاضر یکی از مهم‌ترین مجموعه فیلم‌های ترسناک به شمار می‌رود. تا به امروز دو فیلم اصلی Conjuring و دو فیلم از مجموعه آنابل از این سری اکران شده‌اند. همچنین قرار است در آینده شاهد فیلم The Nun، یک فیلم با محوریت پیرمرد فیلم The Conjuring 2، سومین فیلم اصلی The Conjuring و آنابل ۳ هم از این مجموعه باشیم. 

گری دوبرمن پیش از این نویسندگی دو قسمت قبلی مجموعه آنابل را بر عهده داشت و در قسمت سوم، قرار است برای اولین بار در مقام کارگردانی هم قرار بگیرد. دوبرمن که کارنامه‌اش به‌طور کلی با فیلم‌های ترسناک عجین شده است، نویسندگی فیلم The Nun و فیلم‌های It و It Chapter Two را هم بر عهده داشته است. 

اولین قسمت از سری فیلم‌های Annabelle توسط جان لئونتی کارگردانی شده بود که با بودجه ۶.۵ میلیون دلاری، توانست درآمدی معادل ۲۵۷ میلیون دلار داشته باشد. در ادامه فیلم Annabelle: Creation هم که توسط دیوید سندبرگ کارگردانی شده بود، از ۱۵ میلیون بودجه ساخت توانست ۳۰۶.۵ میلیون دلار درآمد کسب کند که همین فروش موفق باعث شد تا سومین قسمت از این مجموعه هم ساخته شود. تهیه‌کنندگی فیلم Annabelle 3 قرار است بر عهده کمپانی اتومیک مانستر که متعلق به جیمز وان است و کمپانی Peter Safran Co باشد. این فیلم در تاریخ ۱۲ تیر ۹۸ اکران شود. 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده