نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

اولین تصاویر رسمی فصل چهارم سریال Narcos منتشر شد

شبکه نت فلیکس اولین تصاویر رسمی فصل چهارم سریال نارکس (Narcos) را منتشر کرده که شاهد حضور شخصیت‌های اصلی سریال هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌ فلیکس اولین تصاویر رسمی فصل چهارم سریال Narcos را منتشر کرده است. فصل چهارم این سریال Narcos: Mexico (نارکس: مکزیک) نام دارد که در واقع اشاره‌ای به تغییر محل اتفاقات سریال از کشور کلمبیا به کشور مکزیک دارد و قرار است شاهد یک خط داستانی کاملا جدید در فصل چهارم این سریال باشیم. در اولین تصاویر فصل چهارم سریال Narcos شاهد حضور دو شخصیت اصلی سریال هستیم که مایکل پنیا، بازیگر فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای)، و دیگو لونا، بازیگر فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان)، نقش این دو شخصیت را در فصل چهارم این سریال بازی کرده‌اند. علاوه بر این، اولین پوستر رسمی فصل چهارم سریال Narcos و تصویری از یکی از شخصیت‌های اصلی دیگر سریال نیز منتشر شده است که شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

اتفاقات سریال Narcos: Mexico در دهه ۸۰ میلادی جریان دارد و لونا نقش فلیکس گالاردو، رئیس کارتل مواد مخدر گوادالاخارا را در این سریال بر عهده دارد که گالاردو بزرگترین امپراطوری کارتل مواد مخدر مکزیک را ایجاد کرد. پنیا نیز نقش کیکی کامارنا را که مامور DEA است، در فصل چهارم سریال Narcos بر عهده دارد. او خانواده‌اش را از کالیفرنیا به شهر گوادالاخارا در مکزیک می‌برد تا روی پرونده کارتل مواد مخدر این شهر تحقیق کند. در حالیکه نبرد بین سازمان DEA و دولت مکزیک با کارتل‌های مواد مخدر ادامه دارد و تجارت مواد مخدر در حال رفتن به سمت مدرن شدن است، سرنوشت این دو شخصیت به یکدیگر متصل خواهد شد.

کریس برانکاتو و کارلو برنارد برای ساخت فصل چهارم سریال Narcos بازگشته‌اند و فصل چهارم این سریال قرار است در ۱۰ قسمت تولید و در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۸ از شبکه نتفلیکس منتشر شود. انتظار می‌رود اولین تریلر سریال Narcos: Mexico در نمایشگاه کمیک کان سن دیگوی 2018 منتشر شود.


منبع Indiewire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده