نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

شبکه هولو حق پخش سریال The Vampire Chronicles را دریافت کرد

شبکه هولو (Hulu) اعلام کرد که حق پخش سریال The Vampire Chronicles (وقایع‌نگاری خون آشام) را دریافت کرده است.

مدتی می‌شود که سریالی براساس ۱۱ رمان The Vampire Chronicles اثر آن رایس، در دست ساخت است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه‌ای که قرار است این سریال را منتشر کند، مشخص و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، شبکه هولو پس از توافق با بخش تلویزیونی شرکت پارامونت که وظیفه تولید سریال را بر عهده دارد، حقوق پخش سریال The Vampire Chronicles را دریافت کرده است. گفته می‌شود این شبکه در یک رقابت سخت توانسته حق پخش این سریال را دریافت کند و به خانه آن تبدیل شود. در حال حاضر سریال‌هایی چون سریال The Handmaid's Tale (سرگذشت ندیمه)، سریال Future Man (مرد آینده) و سریال Runaways (فراری‌ها) از شبکه هولو در حال پخش هستند و در آینده سریال‌های دیگری چون سریال Castle Rock (کسل راک) و سریال Catch-22 (کچ-۲۲) با بازی جورج کلونی هم از این شبکه استریم منتشر خواهند شد.

سال گذشته، پارامونت و شرکت انانیمس کانتنت حق تولید سریال The Vampire Chronicles را به‌دست آوردند و اعلام شد که برایان فولر به جمع سازندگان این سریال اضافه شده تا به آن رایس و کریس رایس در نوشتن و ساخت قسمت آزمایشی سریال The Vampire Chronicles کمک کند و در ادامه عنوان شد که او احتمالا در نقش شورانر نیز در سریال حضور خواهد داشت. با این حال، فولر مدت کوتاهی بعد پروژه ساخت سریال را ترک کرد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از سریال The Vampire Chronicles از جمله تاریخ انتشار آن، در دسترس نیست، اما آن رایس و کریستوفر رایس به‌همراه دیوید کانتر و استیو گولین به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در این سریال حضور خواهند داشت. 

آن رایس پیش از این در مصاحبه‌ای گفته بود که سریال The Vampire Chronicles قرار است در سبک و سیاقی مانند سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) تولید و منتشر شود. با این حال، این احتمال وجود دارد که خط داستانی سریال این مجموعه با خط داستانی رمان آن کمی متفاوت باشد. در سال ۱۹۹۴، فیلم Interview with the Vampire (مصاحبه با خون‌آشام) با بازی تام کروز، برد پیت و آنتونیو باندراس که اقتباسی از رمان مصاحبه با خون‌آشام اثر آن رایس، بود به‌روی پرده‌های سینما رفت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده