نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

بازیگران فیلم The Dead Don’t Die جیم جارموش مشخص شدند

بازیگران احتمالی فیلم The Dead Don’t Die (مرده نمی میرد) جیم جارموش مشخص شدند و فیلم جدید این کارگردان تِم کمدی و زامبی محور خواهد داشت.

اگرچه دیگر به نظر می‌رسد که ژانر فیلم‌های زامبی محور بیش از اندازه اشباع شده است و دیگر فیلم متفاوتی از مرده‌های بی‌مغز ساخته نخواهد شد، اما وقتی صحبت از کارگردان بزرگ و صاحب سبکی چون جیم جارموش می‌شود، اوضاع کمی فرق می‌کند و مطمئناً با فیلمی متفاوت سروکار خواهیم داشت و چه خبری از این بهتر برای طرفداران ژانر فیلم‌های زامبی که چنین کارگردانی می‌خواهد خود را در این زمینه محک بزند.

کمپانی فیلمسازی Focus Features به‌صورت رسمی ساخت فیلم جدید جیم جارموش را اعلام کرده است و عنوان این فیلم The Dead Don’t Die (مرده نمی‌میرد) است و برخی از بازیگرانی که در فیلم‌های پیشین جارموش با وی همکاری داشته‌اند، احتمالاً در این فیلم نیز حضور خواهند داشت. از بازیگران در نظر گرفته‌شده برای فیلم The Dead Don’t Die، می‌توان به نام‌هایی چون آدام درایور (بازیگر فیلم Paterson)، بیل مری (بازیگر فیلم Broken Flowers)، کلویی سوینی (بازیگر فیلم Broken Flowers)، تیلدا سویینتن (بازیگر فیلم Only Lovers Left Alive و Broken Flowers) و استیو بوشمی (بازیگر فیلم Mystery Train) اشاره داشت. همچنین اعلام شده است که در این فیلم سلنا گومز نیز حضور خواهد داشت و این اولین همکاری جارموش و این بازیگر و خواننده محسوب می‌شود. از دیگر بازیگرانی که احتمال حضور آن‌ها در فیلم جیم جارموش وجود دارد، می‌توان به دنیل کریگ و رزی پرز اشاره داشت؛ البته نام این دو بازیگر توسط کمپانی فیلمسازی Focus Features اعلام نشده است.

هنوز اطلاعات چندانی از داستان فیلم The Dead Don’t Die در دسترس نیست و نباید زیاد دلخوش این قضیه هم بود که خبر چندانی از ساختهٔ جارموش به بیرون درز کند؛ چون فیلم‌های این کارگردان معمولاً در سکوت خبری ساخته می‌شوند. جیم جارموش نمایشنامه‌نویس، بازیگر، تهیه‌کننده، تدوین‌گر، آهنگساز و فیلمساز مستقل بنام آمریکایی است که در سال ۲۰۰۵ برندهٔ جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم کن شد. از معروف‌ترین فیلم‌های این کارگردان می‌توان به Ghost Dog: The Way of the Samurai (گوست داگ: سلوک سامورایی)، Down by Law (مغلوب قانون)،‌ Stranger Than Paradise (عجیب‌تر از بهشت)، Mystery Train (قطار مرموز)، Only Lovers Left Alive (تنها عشاق زنده ماندند)، Coffee and Cigarettes (قهوه و سیگار) و Broken Flowers (گل‌های پژمرده) اشاره داشت.

اینکه جیم جارموش چه برنامه‌ای در سر دارد و چه کاری می‌خواهد با ژانر فیلم‌های زامبی محور کند، هنوز مشخص نیست، اما آن طور که پیش‌تر از این کارگردان در فیلم Only Lovers Left Alive و در رابطه با ومپایرها دیدیم، انتظار می‌رود ژانر فیلم‌های زامبی نیز تکانی بخورد و فیلمی باکیفیت را شاهد باشیم.

 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده