نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۲۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۵

پوسترهای فیلم Mary Queen of Scots منتشر شد

دو پوستر از فیلم Mary Queen of Scots (ماری، ملکه اسکاتلند) منتشر شد و در این پوسترها شاهد شخصیت‌های اصلی داستان هستیم.

تقریباً یک سال پیش بود که اعلام شد فیلم Mary Queen of Scots (ماری، ملکه اسکاتلند)، جدیدترین اثر تاریخی دو کمپانی Focus Features و Working Title، فیلمبرداری خود را آغاز کرده است. در این فیلم تاریخی بازیگرانی چون سیرشا رونان (بازیگر فیلم Brooklyn) در نقش ماری، مارگو رابی (بازیگر فیلم Suicide Squad) در نقش ملکه الیزابت اول، به همراه جک لودن (بازیگر فیلم Dunkirk) در نقش لرد دارنلی و جو الوین (بازیگر فیلم Billy Lynn's Long Halftime Walk) در نقش رابرت دادلی ایفای نقش خواهند کرد.

داستان فیلم Mary Queen of Scots در مورد ماری استوارت، ملکه فرانسه است که در سن ۱۸ سالگی در مقابل فشارهایی که بر وی مبنی بر ازدواج دوباره پس از مرگ شوهرش وارد می‌شود، مقاومت و سرپیچی می‌کند و به سرزمین مادری خود، اسکاتلند بازمی‌گردد و مدعی تاج و تخت می‌شود. وی در آنجا باید با ملکه الیزابت اول با نقش‌آفرینی مارگو رابی مقابله کند که فرمانروای انگلیس و اسکاتلند است و این دو شخصیت زنِ مستقل، در جهانی که مردان همیشه در آن حرف اول و آخر را می‌زنند، نبردی دیدنی بر سر تاج و تخت را آغاز می‌کنند.   

فیلمنامهٔ ابتدایی فیلم Mary Queen of Scots توسط هرست نوشته شده اما فیلمنامهٔ نهایی این فیلم به قلم بو ویلیمن است و توسط جسی رورک کارگردانی خواهد شد. همچنین اعضای کمپانی Working Title یعنی تیم بوان، اریک فلنر و لایزا چیسن، تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده دارند.

پوسترهای رسمی فیلم Mary Queen of Scots به‌تازگی منتشر شده است که در این پوسترها شاهد دو بازیگر اصلی فیلم، یعنی سیرشا رونان و مارگو رابی هستیم؛ این پوسترها را در پایین مشاهده می‌کنید:

فیلم Mary Queen of Scots

فیلم Mary Queen of Scots

خلاصه داستان رسمی فیلم Mary, Queen of Scots چنین است:

فیلم Mary, Queen of Scots، سرگذشت شخصیت ماری استوارت سرکش و کاریزماتیک است؛ ملکه فرانسه که در سن ۱۶ سالگی بیوه می‌شود و در سن ۱۸ سالگی در مقابل فشارهایی که بر وی مبنی بر ازدواج دوباره پس از مرگ شوهرش وارد می‌شود، ایستادگی و مقاومت می‌کند. ماری استوارت به سرزمین مادری خود، اسکاتلند بازمی‌گردد و خود را مدعی به حق تاج و تخت فرمانروایی می‌داند. اما دو سرزمین اسکاتلند و انگلستان تحت فرمان ملکه الیزابت اول است. این دو ملکه نگاهی آمیخته به ترس و البته شیفتگی و مجذوب‌شدگی به یکدیگر دارند، در قدرت و عشق هماورد هستند، در دنیایی مردانه، نایبان سلطنت هستند و هر دو باید استقلال خود را حفظ کنند و این موضوع، امری دشوار است هنگامی که صحبت از ازدواج می‌شود. ماری استوارت جایگاهی بیشتر از مقامی تشریفاتی دارد و وی مدعی فرمانروایی سرزمین اسکاتلند می‌شود و این ادعا، تهدیدکنندهٔ استقلال و حاکمیت سرزمین‌های تحت فرمان ملکه الیزابت اول است. خیانت، شورش و توطئه هر دو تاج و تخت را تهدید می‌کند و تحولات از پیش‌ تعیین‌شدهٔ تاریخی را تغییر می‌دهد.

 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده