نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۲۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۵

کپکام انیمیشن سینمایی بازی Monster Hunter را می‌سازد

کمپانی کپکام از انیمیشن جدید Monster Hunter (شکارچی هیولا) رونمایی کرد؛ این انیمشین برای پخش در سال ۲۰۱۹ میلادی برنامه‌ریزی شده است.

کمپانی کپکام (Capcom) پروژه‌ای جدید مربوط به دنیای Monster Hunter را رونمایی کرد که البته این پروژه یک بازی ویدئویی نیست. کمپانی کپکام به‌تازگی اعلام کرد که همراه استودیو فیلمسازی Pure Imagination، در حال ساخت انیمیشنی سینمایی با عنوان Hunter: Legends of the Guild هستند که داستان آن در دنیای مجموعه بازی‌های Monster Hunter روایت خواهد شد.

داستان این انیمیشن سه‌بعدی در مورد مرد جوانی است که می‌خواهد خود را به‌عنوان یک شکارچی هیولا به اطرافیانش ثابت کند. هنگامی که دهکده‌ای که این مرد در آن زندگی می‌کند مورد تهاجم اژدهای بزرگ و غول پیکر قرار می‌گیرد، شخصیت جوان داستان بهترین فرصت را پیدا می‌کند تا ارزش‌های خود را به دیگران نشان دهد.

Monster Hunter

همچنین چندی پیش سایت وِرایتی در گزارشی اعلام کرد مراحل ساخت فیلم جدید کمپانی کنستانتین فیلم (Constantin Film) که اقتباسی سینمایی از مجموعه بازی‌های Monster Hunter کمپانی کپکام است، از سپتامبر (شهریور یا مهرماه) سال جاری شروع  می‌شود. میلا یوویچ، ستارهٔ مجموعه فیلم‌های Resident Evil (رزیدنت اویل)، از بازیگران اصلی اقتباس سینمایی مجموعه بازی‌های ویدئویی Monster Hunter خواهد بود. پاول اندرسون هم‌اکنون در حال کار روی نسخهٔ سینمایی Monster Hunter است و امیدواریم از پس ساخت این مجموعه به‌خوبی بربیاید. گویا اندرسون پیش از مجموعهٔ Resident Evil، به دنبال ساخت نسخه‌ای سینمایی از Monster Hunter بوده است و اکنون فرصتی دوباره برای ساخت نسخه‌ای سینمایی از این مجموعه را به دست آورده است. خلق جلوه‌های ویژه‌ٔ فیلم Monster Hunter را شرکت تورنتو تکنیکالر (Toronto Technicolor) بر عهده دارد؛ این شرکت خلق جلوه‌های ویژهٔ مجموعه فیلم‌های رزیدنت اویل را نیز انجام داده بود. مارتین موسکویچ،‌ مدیرعامل و رئیس کمپانی کنستانتین فیلم در رابطه با فیلم Monster Hunter گفت که اقتباس سینمایی شیک و مدرنی از این بازی ویدئویی روی پرده خواهد رفت. گفتنی است تا این لحظه تاریخ اکران اقتباس سینمایی Monster Hunter اعلام نشده است.

ریوزو تسوجیموتو،‌ تهیه‌کنندهٔ مجموعه بازی‌های Monster Hunter در سخنانی راجع به انیمیشن جدید چنین گفت:

از این موضوع بسیار هیجان‌زده‌ایم که قرار است بار دیگر طرفداران را به دنیای Monster Hunter بیاوریم و این مجموعه را به روشی دیگر توسعه دهیم. فکر می‌کنیم طرفداران دوآتشه و قدیمی این مجموعه از این ایدهٔ ما که قرار است در مجموعه‌ای متفاوت، حماسی و در دنیایی کاملاً جدید، اما پایبند به دنیای مجموعه بازی‌های Monster Hunter، سرمایه‌گذاری کنیم، استقبال خواهند کرد.

کمپانی فیلمسازی Pure Imagination و کمپانی کپکام به‌صورت مشترک تأمین منابع مالی انیمیشن Monster Hunter: Legends of the Guild را بر عهده خواهند داشت و ساخت این انیمیشن تا زمستان سال جاری پایان می‌یابد. هنوز تاریخی دقیقی برای پخش انیمیشن سه‌بعدی Monster Hunter اعلام نشده است، اما طبق برنامه‌ریزی کپکام، این انیمیشن قرار است در سال ۲۰۱۹ میلادی اکران شود.  


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده