نویسنده: معین کلهری
// چهار شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱

جرمی رنر به بازیگران فیلم Spawn پیوست

جرمی رنر، بازیگر هالیوودی به عنوان جدیدترین عضو تیم بازیگران فیلم Spawn معرفی شد. با زومجی همراه باشید.

اسپاون (Spawn) نام یک شخصیت کمیکی ضدقهرمان است که برای اولین بار در مجموعه‌ای مصور با همین نام، اثر تاد مک‌فارلین حضور پیدا کرد. این سری توسط ایمیج کامیکس (Image Comics) برای اولین بار در مه ۱۹۹۲ منتشر شد. پس از استقبال گرم مردم از این مجموعه، شبکه HBO سریالی از این سری را با نام Todd McFarlane’s Spawn پخش کرد. اولین فیلم ساخته شده از این اثر هم به کارگردانی مارک ای. زی. دیپه توسط کمپانی نیولاین سینما در تاریخ ۱ آگوست ۱۹۹۷ در سینماهای آمریکا اکران شد. مایکل جای وایت، بازیگر مشهور آمریکایی-آفریقایی، وظیفه هنرنمایی کاراکتر اسپاون را بر عهده داشت.

داستان از این قرار است که آلبرت فرانسیس سیمونز، یک آدمکش حرفه‌ای سازمان سیا، به دست کارفرما و دوست سابقش به قتل می‌رسد و به جهنم می‌رود. وی که می‌خواهد برای آخرین بار همسرش واندا بلیک را ببیند، تصمیم می‌گیرد تا معامله‌ای با شیطان انجام دهد. آلبرت پیش شیطانی به نام مالیبولجیا می‌رود و از او می‌خواهد تا در ازای روحش بگذارد برای آخرین بار همسرش را ببیند، اما مالیبولجیا برنامه دیگری برای او دارد. شیطان او را با صورتی سوخته و حافظه‌ای گنگ به همراه سگی نگهبان به روی زمین می‌فرستد، اما نکته‌ای که آلبرت نمی‌داند این است که پنج‌ سال از مرگ او گذشته و همسرش ازدواج کرده و دارای خانواده‌ای جدید است. حال او باید انتخاب کند که عضوی از سپاه شیطان باشد یا از وظیفه‌اش در برابر وی سر باز بزند.

سه‌گانه اول این فیلم با نام‌های اسپاون (Spawn)، اسپاون ۲ (Spawn 2) و اسپاون ۳: نبرد نهایی (Spawn 3: The Ultimate Battle۹) در سال‌های ۱۹۹۷ تا ۱۹۹۹ منتشر شد. پس از گذشت ۱۸ سال، سال گذشته و در حاشیه نمایشگاه کامیک‌کان سن دیگو بود که تاد مک‌فارلین، خالق این شخصیت، خبر ساخت فیلمی جدید از سری را با کارگردانی خودش رسماً اعلام کرد. مسئولیت تهیه‌ کنندگی این اثر هم بر عهده جیسون بلوم، مدیرعامل کمپانی بلوم هاوس پروداکشنز است.

خرداد ماه امسال بود که جیمی فاکس، بازیگر مشهور هالیوودی به جمع بازیگران این اثر اضافه شد و نقش آل نیومن یا همان اسپاون را بر عهده گرفت. حال طی جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، وب‌گاه خبری ددلاین (DeadLine) خبر از ملحق شدن جرمی رنر به جمع عوامل این فیلم را می‌دهد. جرمی قرار است نقش کاراگاه تویچ ویلیامز، پلیسی خوب و درستکار را بازی کند که به عنوان شخصیت کلیدی در کمیک‌ها و فیلم‌های قبلی حضور داشته است.

مک‌فارلین، نویسنده و کارگردان این فیلم در این رابطه می‌گوید:

به عنوان اولین تجربه کارگردانی‌ام می‌خواستم که با استعدادترین و با مهارت‌ترین افرادی را که می‌توانم، داشته باشم. من خیلی خوش‌شانس بودم که جیسون بلوم و بعد از آن جیمی فاکس به من ملحق شدند و می‌دانم که مهم‌ترین شخصیت این فیلم، افسر پلیس، تویچ ویلیامز است. ما به شخصی بسیار قوی نیاز داشتیم؛ چراکه ویلیامز از چهره‌های اصلی فیلم خواهد بود. جرمی بهترین بازیگر برای این شخصیت است و من یکی از طرفداران او هستم. این شخصیت به عضله‌های قوی یا چهره‌ای زیبا نیاز ندارد. من به چهره‌ای آشنا نیاز داشتم؛ کسی که بتواند غم‌ و اندوه انسان بودن را از بین ببرد. من به دفعات زیادی دیده‌ام که جرمی این کار را کرده است. او بهترین انتخاب من برای این نقش بود؛ درست مانند جیمی برای اسپاون.

جیسون بلوم، تهیه‌کننده فیلم نیز در این باره گفته است:

جرمی ایده‌آل‌ترین انتخاب برای شخصیت تویچ ویلیامز است. او صداقت، هوش و سخت‌کوشی را نشر می‌کند؛ همان فاکتور‌های که ویلیامز را به چنین کاراکتر متقاعدکننده‌ای تبدیل کرده است.

مک‌فارلین قبلا گفته بود که این فیلم، اثری تاریک با درجه بندی سنی R خواهد بود؛ حتی بیشتر از Deadpool. او همچنین بودجه فیلم را رقمی بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون دلار اعلام کرده است که بودجه‌ای عادی برای بلوم هاوس پروداکشنز و رقمی غیرعادی برای یک فیلم در ژانر ابرقهرمانی حساب می‌شود.

گفته شده که فیلم در تاریخی نامعلوم از ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. شما چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با زومجی درمیان بگذارید.


منبع Coming Soon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده