نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

تاریخ انتشار نسخه طولانی و بلوری فیلم Deadpool 2 اعلام شد

رایان رینولدز تاریخ انتشار نسخه خانگی، دیجیتالی و طولانی‌تر فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت فاکس قرن بیستم تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی، خانگی و طولانی‌تر فیلم Deadpool 2 را رسما اعلام کرده است. رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول، با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود ضمن تایید تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی این فیلم، نسخه طولانی‌تر دنباله فیلم Deadpool را که Super Duper Cut نام دارد معرفی کرد. نسخه طولانی‌تر این فیلم همزمان با نسخه اکران فیلم منتشر خواهد شد و کاربران می‌توانند با خرید نسخه دیجیتالی یا خانگی به هر دو نسخه دسترسی داشته باشند. در ابتدا نسخه دیجیتالی فیلم Deadpool 2 در تاریخ ۷ آگوست امسال (۱۶ مرداد) و در ادامه نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری، 4K و DVD می‌شود، در تاریخ ۲۱ آگوست امسال (۳۰ مرداد) منتشر خواهند شد.

البته کسانی که در پنل ویژه فیلم Deadpool 2 در نمایشگاه کمیک کان سن دیگوی 2018 حضور دارند، می‌توانند نسخه طولانی‌تر این فیلم را زودتر از سایرین تماشا کنند. پنل این فیلم در روز شنبه، ۲۱ جولای امسال (۳۰ تیر) برگزار خواهد شد که در طول آن نسخه طولانی‌تر و بدون حذفیات فیلم Deadpool 2 که هنوز زمان دقیق آن مشخص نیست، نمایش داده خواهد شد. پیش از این در ماه گذشته، دیوید لیچ، کارگردان دنباله فیلم Deadpool، از کار روی نسخه طولانی‌تر فیلم Deadpool 2 خبر داده بود و حال به نظر می‌رسد که این نسخه بسیار زودتر از آنچه که تصور می‌شد، منتشر خواهد شد. فیلم Deadpool 2 که اکرانش از اواخر ماه اردیبهشت آغاز شده، تاکنون بیش از ۳۱۴ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۷۲۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است.

رایان رینولدز در نقش ددپول، جاش برولین در نقش کیبل، زازی بیتز در نقش دومینو،‌ استفان کاپیساک در نقش کلاسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، تی‌جی میلر در نقش ویزل، مورنا باکرین در نقش ونسا، کارا سانی در نقش دوپیندر، جولیان دنیسون در نقش راسل، کوتسونا شیئوری در نقش یوکیو، بیل اسکارشگورد در نقش زایت‌گایست، رابرت دیلینی در نقش پیتر، لوئیز تن در نقش شاتراستار و تری کروس در نقش بدلام، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده