نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۳

ظاهر ساموئل ال جکسون به‌صورت دیجیتالی در فیلم Captain Marvel جوان‌تر می‌شود

مارول رسما تایید کرد که از فناوری دیجیتالی برای جوان‌تر کردن ظاهر ساموئل ال جکسون و کلارک گرگ در فیلم Captain Marvel استفاده خواهد کرد.

‌به‌تازگی فیلمبرداری و تولید فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) به پایان رسیده و اولین فیلم مستقل با محوریت شخصیت زن در دنیای سینمایی مارول وارد مراحل پس از تولید شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. همانطور که می‌دانید فیلم Captain Marvel قرار است در اوایل دهه ۹۰ میلادی جریان داشته باشد و به همین منظور ما در این فیلم قرار است شاهد نسخه جوان‌تر شخصیت نیک فیوری با بازی ساموئل ال جکسون و ایجنت فیل کولسن با بازی کلارک گرگ، باشیم. برای اولین‌بار در فیلم Iron Man (آیرون من) محصول سال ۲۰۰۸، با این دو شخصیت ملاقات کردیم و فاصله اتفاقات این فیلم با فیلم کاپیتان مارول بیش از یک دهه است و با توجه به افزایش سن بازیگران سوالاتی در مورد احتمال استفاده از فناوری دیجیتالی برای جوان‌تر کردن ظاهر آن‌ها به‌وجود آمده بود. حال کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، به سوالی در مورد استفاده از فناوری دیجیتالی برای جوان‌تر کردن چهره جکسون و گرگ در فیلم Captain Marvel پاسخ مثبت داده است. او در مصاحبه با اسلش‌فیلم گفت که ما در این فیلم شاهد چهره جوان‌تر این شخصیت‌ها خواهیم بود. فایگی توضیح داد:

من فکر می‌کنم که این فناوری گزینه بسیار شگفت‌انگیزی است و ما این فناوری را در اختیار داریم و بدون اینکه بخواهم چیزی از اتفاقات فیلم را فاش کنم، ساموئل جکسون که در حال حاضر در فیلمبرداری فیلم حضور دارد، قرار است ۲۵ سال جوان‌تر از سن واقعی‌اش در فیلم Captain Marvel باشد. بنابراین مطمئنا او یکی از کسانی خواهد بود که از این فناوری استفاده می‌کند.

Kevin Feige

فایگی در واقع اشاره کرد که اتفاقات فیلم Captain Marvel قرار است ۲۵ سال قبل رخ دهد و با توجه به این حرف، اتفاقات این فیلم به احتمال بسیار زیاد در سال ۱۹۹۳ جریان خواهد داشت. کارول دانورز در اوایل دهه ۹۰ میلادی زمین را ترک کرد و این بدان معنا است که او مدت بسیار زیادی را از زمین دور بوده است و حال او قرار است در فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴) به زمین بازگردد. فایگی در ادامه اضافه کرد:

و کولسن نیز از این فناوری استفاده می‌کند. بنابراین، این برای اولین‌بار خواهد بود که این شخصیت را در تمام فیلم‌ با یک ظاهر متفاوت و در یک دوره متفاوت مشاهده خواهیم کرد و این فناوری چیزی است که در تمام فیلم از آن استفاده خواهد شد. بنابراین فرض می‌کنیم که این فناوری کار می‌کند. این بسیار خوب است؛ شما این راه‌ها را با مایکل داگلاس یا میشل فایفر آغاز می‌کنید و به همین ترتیب با ساموئل جکسون یا کلارک گرگ ادامه می‌دهید.

Agents of SHIELD

فیلم Captain Marvel با بازی بری لارسون، قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده