نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۷

فیلمبرداری فیلم Captain Marvel به پایان رسید

رایان فلک، کارگردان فیلم Captain Marvel با انتشار تصویری از به پایان رسیدن فیلمبرداری و تولید این فیلم خبر داده است.

فیلمبرداری و تولید فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) از اواخر ماه اسفند سال گذشته در استودیویی در شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا رسما آغاز شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمبرداری و تولید اولین فیلم مستقل با محوریت شخصیت زن در دنیای سینمایی مارول رسما به پایان رسیده است. رایان فلک که به‌همراه همسرش آنا بودن کارگردانی فیلم کاپیتان مارول را بر عهده دارد، با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از پایان فیلمبرداری و تولید این فیلم خبر داده است. طبق این تصویر، گروه فیلمبرداری در روز جمعه، ۶ جولای امسال (۱۵ تیر)، آخرین صحنه فیلم Captain Marvel را فیلمبرداری کردند تا طبق برنامه ۷۵ روز فیلمبرداری این فیلم تکمیل و به پایان برسد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

 Captain Marvel

از جمله نکات جالب پایان فیلمبرداری فیلم Captain Marvel در روز جمعه، همزمانی آن با شروع اکران فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ)، جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول بوده است که فیلم Captain Marvel قرار است فیلم بعدی این دنیای سینمایی باشد. حال این فیلم وارد مراحل پیش از تولید خواهد شد که انتظار می‌رود زمان و هزینه زیادی برای تکمیل جلوه‌های ویژه‌ گسترده این فیلم شود. به‌تازگی کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که اولین تریلر فیلم کاپیتان مارول طی چند ماه آینده منتشر خواهد شد که احتمالا تکمیل جلوه‌های ویژه فیلم یکی از دلایل این موضوع بوده است. 

بری لارسون، ساموئل ال جکسون، جود لاو، بن مندلسون، جما چان، کلارک گرگ، لی پیس، جایمن هانسو، لاشانا لینچ، آنت بنینگ، الگنیس پرز سوتو، رون تمت و مک‌کنا گریس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain Marvel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اتفاقات فیلم Captain Marvel قرار است در اوایل دهه ۹۰ میلادی جریان داشته باشد و داستان فیلم از جنگ بین دو نژاد اسکرالز و کری (Kree) الهام گرفته شده که نژاد اسکرالز در واقع شخصیت‌های منفی اصلی این فیلم هستند. 

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده